Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19573
Title: Формування мотиваційних засад у готельно-туристичному сервісі на прикладі фірми «Феєрія мандрів»
Authors: Закревський, Марк Олександрович
Keywords: менеджмент
мотивація
готельний бізнес
персонал
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Формування мотиваційних засад у готельно- туристичному сервісі на прикладі фірми «Феєрія мандрів»»: 46 сторінок, 2 таблиці, 2 рисунок. Перелік посилань нараховує 28 найменування. Предмет дослідження: мотиваційні засади в готельно-туристичному сервісі. Об'єкт дослідження: діяльність фірми «Феєрія Мандрів» в готельно- туристичному секторі. Мета дослідження: вивчити та проаналізувати мотиваційні механізми, які впливають на працівників готельно-туристичної компанії «Феєрія Мандрів». Розробити рекомендації щодо покращення мотивації персоналу. Методи дослідження: описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми: зростаюча конкуренція в готельно-туристичній галузі вимагає від компаній зосередитися на ефективному управлінні персоналом та забезпеченні мотивації працівників. Дослідження мотиваційних засад допоможе фірмі «Феєрія Мандрів» покращити свою діяльність та збільшити задоволеність персоналу. Практична значущість: результати дослідження можуть бути використані фірмою «Феєрія Мандрів» для розробки ефективних стратегій мотивації працівників, що сприятиме підвищенню якості обслуговування та збільшенню конкурентоспроможності.
EN : Qualification work: Forming Motivational Principles in the Hotel and Tourist Service (on the example of «Feeriya Mandriv» Company): 46 pages, 2 tables, 2 figure. The list of references includes 28 titles. Subject of research: motivational principles in hotel and tourist service. Object of research: the activities of the company «Feeriya Mandriv» in the hotel and tourism sector. Purpose of the study: to study and analyze the motivational mechanisms that influence the employees of the hotel and tourist company «Feeriya Mandriv». To develop recommendations for improving staff motivation. Research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance sheet, statistical analysis, grouping and generalization of data, expert opinions. Relevance of the topic: the growing competition in the hotel and tourism industry requires companies to focus on effective human resources management and employee motivation. The study of motivational principles will help the company «Feeriya Mandriv» to improve its performance and increase staff satisfaction. Practical significance: the results of the study can be used by the company «Feeriya Mandriv» to develop effective strategies for motivating employees, which will improve the quality of service and increase competitiveness.
Description: Закревський М. О. Формування мотиваційних засад у готельно-туристичному сервісі на прикладі фірми «Феєрія мандрів» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. П. Волков. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 46 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19573
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zakrevskii.pdfРобота бакалавра527.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.