Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГавриленко, Анастасія Юріївна-
dc.date.accessioned2024-06-21T11:18:47Z-
dc.date.available2024-06-21T11:18:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19575-
dc.descriptionГавриленко А. Ю. Комунікативний менеджмент закладів готельного, курортного та туристичного сервісу : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. П. Волков. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 47 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: «Комунікативний менеджмент закладів готельного, курортного та туристичного сервісу»: 47 сторінок, 4 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань нараховує 30 найменування. Предмет дослідження – комунікаційні процеси та стратегії, які використовуються для забезпечення ефективної взаємодії з клієнтами, партнерами та співробітниками у курортній та туристичній галузях. Об’єктом дослідження є система комунікативного менеджменту закладів готельного, курортного та туристичного сервісу. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ комунікативного менеджменту закладів готельного, курортного та туристичного сервісу та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної роботи полягає в тому, що ефективне комунікаційне управління є ключовим елементом успішної діяльності у цих галузях. Правильна комунікація з клієнтами, партнерами, та співробітниками допомагає залучати та утримувати клієнтів, підвищувати репутацію закладу та покращувати якість обслуговування. Також, у світлі постійних змін у сфері технологій та вимог споживачів, дослідження в цій області може допомогти розробити стратегії комунікації, що відповідають сучасним вимогам і потребам ринку.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: «Communication Management of Hotel, Tourist, and Resort Service Institutions»: 47 pages, 4 tables, 1 figures, The list of links includes 30 items. The subject of the study is communication processes and strategies used to ensure effective interaction with customers, partners and employees in the resort and tourism industries. The object of research is the system of communication management of hotel, resort and tourist services. The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations of communication management of hotel, resort and tourist services and to develop practical recommendations for improving the quality of communication management. Research methods - descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance sheet, statistical analysis, grouping and generalization of data, expert opinions. The relevance of the topic of this paper is that effective communication management is a key element of successful operations in these industries. Proper communication with customers, partners, and employees helps to attract and retain customers, enhance the reputation of the institution, and improve the quality of service. Also, in light of the constant changes in technology and consumer demands, research in this area can help develop communication strategies that meet modern requirements and market needs.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомунікативний менеджментuk
dc.subjectзакладuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectтуристична галузьuk
dc.titleКомунікативний менеджмент закладів готельного, курортного та туристичного сервісуuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gavrilenko.pdfРобота бакалавра618.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.