Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19577
Title: Управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства з використанням інновацій
Authors: Зорькін, Артем Олегович
Keywords: конкурентоспроможність
торговельне підприємство
інновації
управління
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: Управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства з використанням інновацій: 56 сторінок, 12 таблиць, 4 рисунка. Перелік посилань нараховує 32 найменування. Предмет дослідження: особливості управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств з використанням інновацій. Об'єкт дослідження: торговельне підприємство «Добра Хата», що використовує інноваційні методи та підходи до управління. Мета дослідження: дослідити теоретичні та практичні аспекти управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств з використанням інновацій, розробити рекомендації щодо впровадження інноваційних методів та інструментів управління на торговельному підприємстві. Завдання дослідження: 1. Дослідити теоретичні основи управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств. 2. Проаналізувати сучасні інноваційні методи та інструменти управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств. 3. Визначити особливості впровадження інноваційних методів та інструментів управління на торговельних підприємствах. 4. Розробити рекомендації щодо впровадження інноваційних методів та інструментів управління на торговельному підприємстві. Актуальність теми обумовлюється тим, що в сучасних умовах динамічного розвитку ринкових відносин, жорсткої конкуренції та постійного виникнення нових технологій, питання управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств стає все більш актуальним. Використання інноваційних методів та підходів до управління 5 є ключовим фактором успішного функціонування та розвитку торговельних підприємств на ринку. Наукова новизна дослідження полягає в комплексному підході до дослідження управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства з використанням інновацій, розробці методичних рекомендацій щодо впровадження інноваційних методів та інструментів управління на торговельному підприємстві. Практична значимість дослідження. Результати дослідження можуть бути використані керівництвом торговельних підприємств для розробки та реалізації ефективної стратегії управління конкурентоспроможністю з використанням інноваційних методів та інструментів. Методи дослідження: - Аналітичний метод; - Системний метод; - Порівняльно-аналітичний метод; - Статистичний метод; - Метод спостережень; - Вивчення наукової літератури; - Аналіз практики роботи торговельних підприємств.
EN : Qualification work: Management of the competitiveness of a trade enterprise using innovations: 56 pages, 12 tables, 4 figures. The list of links includes 32 titles. The subject of research: peculiarities of managing the competitiveness of trade enterprises using innovations. The object of the study: the trading enterprise "Dobra Khata", which uses innovative methods and approaches to management. The purpose of the study: to investigate the theoretical and practical aspects of managing the competitiveness of trading enterprises using innovations, to develop recommendations for the implementation of innovative management methods and tools at a trading enterprise. Objectives of the study: 1. To study the theoretical foundations of managing the competitiveness of trade enterprises. 2. To analyze modern innovative methods and tools for managing the competitiveness of trade enterprises. 3. To determine the peculiarities of the implementation of innovative management methods and tools at trade enterprises. 4. Develop recommendations for the implementation of innovative management methods and tools at a trade enterprise. The topicality of the topic is determined by the fact that in modern conditions of dynamic development of market relations, fierce competition and the constant emergence of new technologies, the issue of managing the competitiveness of trade enterprises is becoming more and more relevant. The use of innovative methods and approaches to management is a key factor in the successful functioning and development of trade enterprises on the market. The scientific novelty of the study consists in a comprehensive approach to the study of the management of the competitiveness of a trading enterprise using 7 innovations, the development of methodological recommendations for the implementation of innovative methods and management tools at a trading enterprise. Practical significance of the research. The results of the research can be used by the management of trade enterprises to develop and implement an effective strategy for managing competitiveness using innovative methods and tools. Research methods: - Analytical method; - System method; - Comparative analytical method; - Statistical method; - Method of observations; - Study of scientific literature; - Analysis of the practice of trade enterprises.
Description: Зорькін А. О. Управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства з використанням інновацій : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Д. А. Антонюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 56 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19577
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zorkin.pdfРобота бакалавра1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.