Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19587
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальов, Євгеній Георгійович-
dc.date.accessioned2024-06-21T11:50:31Z-
dc.date.available2024-06-21T11:50:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19587-
dc.descriptionКовальов Є. Г. Сучасні бренд-комунікації у соціальних мережах : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 60 с.uk
dc.description.abstractUA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Сучасні бренд-комунікації у соціальних мережах» – опрацьовано 35 джерел. Об’єктом дослідження є сучасні бренд-комунікації Нової пошти та Монобанку. Предметом дослідження є комунікаційні стратегії просування брендів за допомогою інструментів реклами та SMM. Мета роботи: дослідити особливості бренд-комунікацій Нової пошти та Монобанку у соціальних мережах. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) Визначити становлення терміну бренд-комунікацій. 2) Охарактеризувати особливості розвитку сучасних бренд-комунікацій. 3) Проаналізувати характеристику та передумови створення брендкомунікацій в соціальних мережах. 4) Розглянути сучасний стан та основні проблеми бренд-комунікацій в соціальних мережах. Методи дослідження: під час аналізу практичного матеріалу застосовувалися методи аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно-хронологічний (під час аналізу оздоровчого аспекту рекламних кейсів); порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, приcвячені розгляду бренд-комунікацій у соціальних мережах таких вітчизняних і зарубіжних дослідників: К.П. Аветісян [5], К. Баденхаузен [1], І.О. Башинська [8], Ю.Ю. Бровкіна [9], Н.І. Горбаль [11], О.М. Зборовська [14], С.М. Ілляшенко [15], М.О. Іртлач [16], О.А. Касич [17], П. Котлер [3, 4], Д. Малоні [19]. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що здійснено спробу проаналізувати стан і перспективи бренд-комунікацій в соціальних мережах Нової пошти та Монобанку. Сфера застосування: матеріали роботи можуть бути використані в наукових доповідях, в матеріалах лекцій у рамках курсів для студентів спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю», при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики.uk
dc.description.abstractEN : E.G. Kovalev Modern brand - communications in social networks. Zaporizhzhia, 2024, 60 pр. Over the past few decades, interest in branding has grown significantly in almost all countries of the world. This is due to the trend of the world market, oversaturation of goods and the need for product differentiation. Competition in today's market is becoming increasingly fierce among brands competing for market positions, consumer loyalty and profits. Competition has become global. The brand becomes an asset of the company, and its use gives additional advantages. Consumers pay for the brand, connection and warranty. The universalization of services has led to the fact that the range of services offered by most companies has become almost identical. As a result, the market for services is becoming more competitive, and it is becoming more difficult for customers to realize that there are more and more similar types of offers. Today, it is much easier to create quality products and services than to promote them to consumers and achieve long-term success in the market. One of the tools for solving this problem is a series of marketing communications aimed at informing consumers about products and services. The purpose of the work is to investigate the features of modern brand communications in social networks. The following general scientific and special methods were used in the research process: analysis and synthesis (during the development of a scientific concept), problem-chronological (during the analysis of the health aspect of advertising cases); comparative, typological and descriptive (during the study of advertising materials, processing of other sources of information), generalization and interpretation (during the formulation of intermediate and general conclusions of the study).uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбренд-комунікаціїuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectсторінка в соціальній мережіuk
dc.subjectbrand communicationsuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectsocial network pageuk
dc.titleСучасні бренд-комунікації у соціальних мережахuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalov 2024.pdfРобота бакалавра634.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.