Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19597
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТруш, Михайло Степанович-
dc.date.accessioned2024-06-21T18:55:06Z-
dc.date.available2024-06-21T18:55:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19597-
dc.descriptionТруш М. С. Використання гледичії триколючкової та робінії псевдоакації у степовому лісорозведенні : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 205 «Лісове господарство» / наук. керівник І. В. Приступа. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 48 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 48 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиць, та 7 рисунків. Перелік посилань включає 37 джерел. Об’єктами дослідження були рослини гледичії триколючкової та робінії псевдоакації, які зростали в умовах південного степу. Мета роботи – оцінити стан та перспективи використання рослин Gleditsia triacanthos та Robinia pseudoacacia в степовому лісорозведенні. Предмет дослідження – морфометричні показники, життєздатність та декоративні властивості рослин Gleditsia triacanthos та Robinia pseudoacacia для використання в степовому лісорозведенні. Методи дослідження: вимірювання за допомогою лінійки, спостереження, аналіз, опис. Завдяки високій декоративності та пластичності рослин Gleditsia triacanthos та Robinia pseudoacacia можна отримати стійкий, різноманітний матеріал для збільшення біорізноманіття культур фітоценозів регіону. Ці види невибагливі у догляді. Їх потужні корені добре розростаються. Вони не потребують постійного поливу, за винятком тривалих посушливих періодів. Завдання роботи: Порівняти річний приріст гледичії триколючкової та робінії псевдоакації в різних умовах місцезростання; оцінити життєздатність цих рослин; провести дослідження морфометричних показників насіння (довжина, ширина); оцінити перспективи використання їх у степовому лісорозведенні.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 48 pages of printed text, contains 3 tables and 7 figures. The list of references includes 37 sources. The objects of the study were the plants of the three-spined gorse and robinia pseudoacacia, which grew in the conditions of the southern steppe. The purpose of the work is to assess the state and prospects of using Gleditsia triacanthos and Robinia pseudoacacia plants in steppe afforestation. The subject of the research is morphometric indicators, viability and decorative properties of Gleditsia triacanthos and Robinia pseudoacacia plants for use in steppe afforestation. Research methods: measuring with a ruler, observation, analysis, description. Thanks to the high decorativeness and plasticity of Gleditsia triacanthos and Robinia pseudoacacia plants, it is possible to obtain stable, diverse material for increasing the biodiversity of phytocoenosis cultures in the region. These types are unpretentious in care. Their powerful roots grow well. They do not need constant watering, except during long dry periods. The task of the work: to compare the annual growth of the three-spined gorse and robinia pseudoacacia in different growing conditions; assess the viability of these plants; conduct a study of morphometric indicators of seeds (length, width); to evaluate the prospects of their use in steppe afforestation.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрічний прирістuk
dc.subjectжиттєздатністьuk
dc.subjectнасінняuk
dc.subjectстепове лісорозведенняuk
dc.subjectродина бобові uk
dc.subjectannual growthuk
dc.subjectvitalityuk
dc.subjectseedsuk
dc.subjectsteppe forestryuk
dc.subjectlegume familyuk
dc.titleВикористання гледичії триколючкової та робінії псевдоакації у степовому лісорозведенніuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри біології лісу, мисливствознавства та іхтіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Труш М.С.docРобота бакалавра2.99 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.