Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19619
Title: Політичний ПР у період повномасштабної війни в Україні
Authors: Осьмак, Анастасія Олександрівна
Keywords: PR
політичний PR
соціальні мережі
політика
PR-технології
предвиборча кампанія
political PR
social networks
politics
PR technologies
election campaign
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Для виконання кваліфікаційної роботи бакалавра «Політичний PR під час повномасштабного вторгнення в Україну» було опрацьовано 30 джерел. Об’єктом дослідження є сторінки у соціальних мережах ТікТок та Фейсбук Петра Порошенка. Предметом дослідження є використання політиком PR-технік на своїх сторінках в соціальних мережах для просування. Мета дослідження: полягає у вивченні тенденцій реалізації політичного PR в період повномасштабної війни в Україні. полягає у вивченні тенденцій реалізації політичного PR в період повномасштабної війни в Україні. Для реалізації поставленної мети необхідно виконати такі завдання: - осмислити феномен політичного PR; - проаналізувати історію становлення політичного PR в Україні; - промоніторити соціальні мережі політика (Петра Порошенка) на предмет використання PR-технологій; - виявити основні тенденції застосування технологій просування у політичному PR. Методи дослідження: методи аналізу, синтезу, опису, систематизації та узагальнення було використано у першому розділі роботи під час вивчення наукових праць та викладення теоретичного матеріалу, а також для аналізу передвиборчих кампаній та PR-технік у політичній діяльності. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, в яких вивчається питання історії PR, політичного PR та використання PRтехнологій у просуванні політиків в соціальних мережах таких вітчизняних та зарубіжних дослідників: Анісімова-Шевчук О., Березенко В., Блек С., Кобєлєв В., Копилов В., Лобанова Л., Монастирьова Л., Павлова О., Проноза І., Теребус О., та інших Наукова новизна одержаних результатів полягає у вивченні та описі досвіду політичного PR в умовах повномасштабної війни. Представленні сучасних практик PR-технік у соціальних мережах на сторінках Петра Порошенка. Практична новизна: матеріали можуть використовуватись в наукових доповідях, лекціях у навчальних закладах, в курсових та дипломних роботах студентів факультету журналістики.
EN : Osmak Anastasiia. Political pr during the full-scale invasion in Ukraine. Zaporizhzhia, 2024, 64 pages. The bachelor`s qualification work is devoted to the study of the issue of political PR, in particular on social networks, during the full-scale invasion Russia in Ukraine. Issues such as the story of political PR in Ukraine, the promotion of Petro Poroshenko on TikTok and Facebook social networks, the use of black PR in election campaigns for the presidential elections of Ukraine in 1999, 2004 and 2019 are considered. The object of the study is Petro Poroshenko's TikTok and Facebook social media pages. The subject of the study is the use of PR techniques by politicians on their pages in social networks for promotion. The purpose of the research is to study the trends in the implementation of political pr during the full-scale war in Ukraine. The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that an attempt was made to analyze the social networks of the politician Petro Poroshenko for the use of pr-techniques in promotion in social networks during a full-scale invasion.
Description: Осьмак А. О. Політичний ПР у період повномасштабної війни в Україні : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19619
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osmak 2024.pdfРобота бакалавра3.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.