Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТімошкін, Дмитро Маркович-
dc.date.accessioned2024-06-24T06:53:16Z-
dc.date.available2024-06-24T06:53:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19627-
dc.descriptionТімошкін Д. М. Удосокналення управління маркетинговими комунікаціями торговельного підприємства зі споживачами : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 60 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: Удосокналення управління маркетинговими комунікаціями торговельного підприємства зі споживачами: 60 сторінок, 12 рисунків. Перелік використаних джерел нараховує 47 найменувань. Об’єктом дослідження є система маркетингових комунікацій торговельної мережі «Варус». Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ маракеетингових комунікацій та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності комунікаційної політики торговельної мережі «Варус» зі споживачами. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що в сучасних умовах жля залучення цільової аудиторії використовуються різні інструменти, мето яких збільшити обсяг продажів за допомогою переконливих, інформативних і позитивних повідомлень. Під час виконання кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні основи маркетингових комунікацій торговельних підприємств. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано маркетингову комунікаційну політику торговельної мережі «Варус», а також запропоновано заходи щодо підвищення її ефектиивності. Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом торговельної мережі «Варус» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних торговельних підприємств.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: Improving the management of marketing communications of a trading company with consumers: 60 pages, 12 figures. The list of used sources includes 47 names. The object of the study is the system of marketing communications of the Varus trade network. The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations of marakeeting communications and develop practical recommendations for improving the effectiveness of the communication policy of the Varus trade network with consumers. Research methods - descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic, grouping and generalization of data, expert assessments. The relevance of the topic of this work is due to the fact that in modern conditions, in order to attract the target audience, various tools are used, the purpose of which is to increase the volume of sales with the help of convincing, informative and positive messages. During the performance of the qualification work, the theoretical foundations of marketing communications of trade enterprises were considered. On the basis of theoretical material, the marketing communication policy of the "Varus" trade network was analyzed, and measures to increase its effectiveness were also proposed. The results obtained in the qualification work can be used by the management of the "Varus" trade network in practical activities and will contribute to the improvement of the activities of domestic trade enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectсоціальнв мережіuk
dc.titleУдосокналення управління маркетинговими комунікаціями торговельного підприємства зі споживачамиuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Timoshkin.pdfРобота бакалавра834.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.