Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурочка, Олександр Сергійович-
dc.date.accessioned2024-06-24T07:00:59Z-
dc.date.available2024-06-24T07:00:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19629-
dc.descriptionКурочка О. С. Розробка заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції промислового підприємства : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 56 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: Розробка заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції промислового підприємства: 56 сторінка, 7 рисунків. Перелік використаних джерел нараховує 33 найменування. Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що в сучасних умовах для отримання довгострокових конкурених перваг підприємствам легкої промтивловості доцільно постійно підвищувати конкурентсопроможності своєї продукції, а це можливо за умови впровадження дієвої системи управління конкурентоспроможністю продукції. Об’єктом дослідження є система управління конкурентоспроможністю продукції ТОВ ВЗФ «МІДА». Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ управління конкурентоспроможністю продукції та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення її рівня. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, групування та узагальнення даних. Під час виконання кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні основи управління конкуренстопромолжністю продукції промислового підприємства. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано конкурентоспроможність взуттєвої продукції ТОВ ВЗФ «МІДА», а також запропоновано заходи щодо її підвищення.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: Development of measures to increase the level of competitiveness of industrial enterprise products: 56 pages, 7 figures. The list of used sources includes 33 names. The relevance of the topic of this work is due to the fact that in modern conditions, in order to obtain long-term competitive advantages, it is advisable for enterprises of light industry to constantly increase the competitiveness of their products, and this is possible under the condition of the implementation of an effective product competitiveness management system. The object of the research is the system of managing the competitiveness of products of VZF "MIDA" LLC. The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations of product competitiveness management and to develop practical recommendations for increasing its level. Research methods are descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic, grouping and generalization of data. During the performance of the qualification work, the theoretical foundations of managing the competitiveness of the industrial enterprise's products were considered. On the basis of theoretical material, the competitiveness of footwear products of VZF "MIDA" LLC was analyzed, and measures to increase it were proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectвзуттєва фабрикаuk
dc.titleРозробка заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції промислового підприємстваuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurochka.pdfРобота бакалавра667.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.