Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19630
Title: Образ біженця у вітчизняних медіа: на початку вторгнення та у сьогодення
Authors: Грицун, Микита Віталійович
Keywords: медіарепрезентація вразливих категорій
висвітлення гуманітарних криз
медіавплив на громадську думку
журналістика конфлікту
media representation of vulnerable categories
coverage of humanitarian crises
media influence on public opinion
conflict journalism
media coverage of refugees
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Назва теми: «Образ біженця у вітчизняних медіа: на початку вторгнення та у сьогодення Обсяг основної частини роботи: 25 сторінок. Кількість використаних джерел – 20. Мета роботи – аналіз еволюції образу біженця в українських медіа від перших місяців повномасштабного вторгнення до початку 2024 року. Для досягнення мети дослідження ми виконали наступні завдання: 1) узагальнити погляди науковців щодо репрезентації вразливих категорій у медіа; 2) систематизувати вимоги до висвітлення образу українських біженців у медійних публікаціях; 3) визначити специфіку та характерні риси презентації біженців у журналістських матеріалах на початку війни та сьогодні; 4) з’ясувати, як змінилася риторика медіа щодо біженців протягом повномасштабного вторгнення РФ на територію України. Об’єкт дослідження – матеріали про біженців, опубліковані виданням УНІАН з лютого по березень 2022 року та з січня по березень 2024 року. Предмет дослідження – зміна образу українських біженців у вітчизняних медіа в умовах тривалої військової агресії РФ. Формально-змістові характеристики проєкту. Творчий проєкт є циклом з трьох журналістських блогів для студентського інтернет-видання «Пороги», присвячених темі українських біженців, що також демонструє вплив продовжуваної військової агресії на території України на тематику медійних публікацій.
EN : Title of the topic: «The image of a refugee in the national media: at the beginning of the invasion and in the present». Volume of the main part of the work: 25 pages. The number of sources used is 20. The purpose of the study is to analyze the evolution of the refugee image in the Ukrainian media from the first months of the full-scale invasion to the beginning of 2024. To achieve the research goal, we performed the following tasks: 1) to summarize the views of scholars on the representation of vulnerable categories in the media; 2) to systematize the requirements for covering the image of Ukrainian refugees in media publications; 3) to determine the specifics and characteristics of the presentation of refugees in journalistic materials at the beginning of the war and today; 4) to find out how the media rhetoric on refugees has changed during the full-scale invasion of Ukraine by the Russian Federation. The object of the study is materials about refugees published by UNIAN from February to March 2022 and from January to March 2024. The subject of the work is the change in the image of Ukrainian refugees in the national media in the context of Russia's ongoing military aggression. Formal and content characteristics of the project. The creative project is a series of three journalistic blogs for the student online publication "Porohy" dedicated to the topic of Ukrainian refugees, which also demonstrates the impact of the ongoing military aggression in Ukraine on the topics of media publications.
Description: Грицун М. В. Образ біженця у вітчизняних медіа: на початку вторгнення та у сьогодення : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Ю. В. Костюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 35 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19630
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grizun 2024.pdfРобота бакалавра1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.