Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТринц, Катерина Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-06-25T07:35:27Z-
dc.date.available2024-06-25T07:35:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19670-
dc.descriptionТринц К. В. Управління конкурентоспроможністю міжнародних логістичних послуг компанією «Нова пошта» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 49 с.uk
dc.description.abstractUA : Метою роботи є оцінка процесу управління конкурентоспроможністю міжнародних логістичних послуг компанією «Нова пошта». Об’єктом роботи є компанія «Нова пошта». Предметом роботи є вплив ринкових умов на конкурентоспроможність компанії «Нова пошта». Методи дослідження: під час виконання роботи використовувалася сукупність як загальних, так і специфічних наукових методів. зокрема: структурно-системний метод застосовувався при вивчені теоретико-методичних засад дослідження; метод порівняння використовувався при оцінці ефективності логістичних послуг компанією «Нова Пошта». Під час дослідження сучасних поглядів на логістичну стратегію використовувалися: методи групування, метод логічних узагальнень, абстрактно-логічний метод. Специфіка роботи полягає у визначенні сутності і характеристики логістичних послуг, аналізі факторів, що впливають на конкурентоспроможність компанії, оцінці конкурентоспроможності міжнародних логістичних послуг; аналізі організаційно-економічної характеристики ТОВ «Нова Пошта» та її міжнародних логістичних послуг, оцінці конкурентоспроможності логістичних послуг компанії «Нова Пошта». Для встановлення існуючих проблеми було здійснено дослідження – це кількість використання населенням цієї компанії у повсякденному житті на рік та ціна на послуги доставки; Ціль організації «Нова Пошта» - це підвищення конкурентного статусу, за рахунок захоплення більшої частки ринку експрес – доставки в України, а також виходом на міжнародний ринок логістичних послуг. Висновки і рекомендації отриманні при виконанні роботи можуть бути реалізовані в системі управління розвитком ТОВ «Нова Пошта», що дозволить покращити рентабельність діяльності підприємства і створити передумови підвищення якості логістичного обслуговування клієнтів.uk
dc.description.abstractEN : The aim of the study is to evaluate the process of managing the competitiveness of international logistics services by the company "Nova Poshta". The object of work is the company "Nova Poshta". The subject of the work is the impact of market conditions on the competitiveness of the company "Nova Poshta". Methods of research: a combination of both general and specific scientific methods was used in the course of the work. In particular: the structural-systemic method was used to study the theoretical and methodological foundations of the study; the comparison method was used to assess the effectiveness of logistics services by Nova Poshta. In the study of modern views on logistics strategy, the following methods were used: grouping methods, the method of logical generalizations, and the abstract logical method. To establish the existing problems, a study was carried out - the number of people using this company in everyday life per year and the price of delivery services; The goal of the organization "Nova Poshta" is to increase the competitive status by capturing a larger share of the express delivery market in Ukraine, as well as entering the international market of logistics services. The conclusions and recommendations obtained in the course of the study can be implemented in the development management system of Nova Poshta LLC, which will improve the profitability of the enterprise and create prerequisites for improving the quality of logistics services to customers.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectлогістична компаніяuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectдоставкаuk
dc.subjectлогістичні послугиuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectlogistics companyuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectlogisticsuk
dc.subjectdeliveryuk
dc.subjectlogistics servicesuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.titleУправління конкурентоспроможністю міжнародних логістичних послуг компанією «Нова пошта»uk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тринц_2024.pdfРобота бакалавра475.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.