Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19677
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтипенко, Аліна Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-06-25T08:42:05Z-
dc.date.available2024-06-25T08:42:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19677-
dc.descriptionАнтипенко А. С. Створення оригінал-макету брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університету : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Г. В. Микитів. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 46 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Створення оригінал-макету брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університету»: 46 стор., 30 джерел. Мета дослідження – розробити оригінал-макет брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університету. Для досягнення мети потрібно виконати такі завдання: 1. Окреслити визначення поняття «брендбук», його мету, функції та призначення. 2. Описати засоби популяризації товарів компаній. 3. Здійснити технічну розробку оригінал-макету брендбуку. 4. Розробити айдентику, рекламну та сувенірну продукцію факультету журналістики Запорізького національного університету. Об’єкт дослідження – брендбук факультету журналістики Запорізького національного університету. Предмет дослідження – особливості створення оригінал-макету брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університету. Методи дослідження – аналіз: аналізу наукових та фахових джерел, стосуються розробки брендбуків, просування брендів, створенню айдентики, спостереження, який використовувався при спостереженні за іншими брендбуками. Наукова новизна дослідження роботи полягає у створенні оригінал-макету брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університету для висвітлення корпоративного стилю факультету як бренду і популяризації навчання шляхом маркетингу; створення іміджу факультету і його закріплення в наукових та культурних колах Сфера застосування дослідження полягає в розробці брендбуку факультету, від якого можна буде відштовхуватись у подальшому просуванні факультету; створенні макетів рекламної продукції, які в подальшому можна буде друкувати.uk
dc.description.abstractEN : Bachelor's qualification work "Creation of the original layout of the brand book of the Faculty of Journalism of Zaporizhzhya National University": 46 pages, 30 sources. The purpose of the research is to develop the original layout of the brand book of the Faculty of Journalism of Zaporizhzhya National University. To achieve the goal, you need to complete the following tasks: 1. Outline the definition of the term "brand book", its purpose, functions and purpose. 2. Describe the means of promoting the company's products. 3. Carry out technical development of the original layout of the brand book. 4. To develop the identity, advertising and souvenir products of the Faculty of Journalism of Zaporizhzhya National University. The object of the study is the brand book of the Faculty of Journalism of the Zaporizhia National University. The subject of the research is the peculiarities of the creation of the original layout of the brand book of the Faculty of Journalism of Zaporizhzhya National University. Research methods - analysis: analysis of scientific and professional sources related to the development of brand books, brand promotion, identity creation, observation, which was used when observing other brand books. The scientific novelty of the research work consists in the creation of an original layout of the brand book of the Faculty of Journalism of Zaporizhzhya National University to highlight the corporate style of the faculty as a brand and popularize education through marketing; creation of the image of the faculty and its consolidation in scientific and cultural circles The scope of the research is the development of the brand book of the faculty, from which it will be possible to move forward in the further promotion of the faculty; creation of models of advertising products, which can be printed in the future.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбрендбукuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectфірмові кольориuk
dc.subjectфірмові шрифтиuk
dc.subjectоригінал-макетuk
dc.subjectрекламна поліграфіяuk
dc.subjectсувенірна продукціяuk
dc.subjectbrand bookuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectidentityuk
dc.subjectcorporate identityuk
dc.subjectlogotypeuk
dc.subjectcorporate colorsuk
dc.subjectbranded fontsuk
dc.subjectoriginal layoutuk
dc.subjectadvertising printinguk
dc.subjectsouvenir productsuk
dc.titleСтворення оригінал-макету брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університетуuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Антипенко 2024.docxРобота бакалавра7.59 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.