Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19717
Title: Психологічні засоби корекції тривожності у дітей молодшого шкільного віку
Authors: Іванова, Ганна Валеріївна
Keywords: діти молодшого шкільного віку
емоційний стан
тривога
тривожність
children of younger school age
emotional state
anxiety
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Робота викладена на 68 сторінках друкованого тексту, 3 рисунка, 2 таблиці. Перелік посилань включає 60 джерел. Об’єкт дослідження – тривожність у дітей молодшого шкільного віку як психологічний феномен. В умовах сьогодення існує безліч чинників, що негативно впливають на психічний стан дітей молодшого шкільного віку, збуджуючи у них тривожність. Період навчання у школі має вирішальне значення для формування особистості дитини, оскільки саме тут відбувається розкриття її потенціалу та формування важливих психологічних особливостей. Тому на цьому етапі особливо важливо забезпечити гармонійні відносини як у школі, так і в родині, щоб попередити процес виникнення тривожності. Причинами тривожності можуть бути різноманітні чинники, такі як адаптація до нового середовища, взаємодія з однолітками та вчителями, оцінка власних знань та можливостей, а також інші аспекти. У зв’язку з цим в учнів може спостерігатися підвищення тривожності та негативний психоемоційний стан. Вразливість до зовнішніх впливів, залежність від думок оточуючих, складна адаптація до нового середовища, обмеженість у здібностях до свідомого контролю над власними розумовими та емоційними процесами – це психологічні особливості, що є характерними для дітей молодшого шкільного віку та впливають на рівень їх тривожності. Наукова новизна дослідження полягає в аналізі понять «тривога» та «тривожність», особливостей прояву тривожності у дітей молодшого шкільного віку.
EN : The work is presented on 68 pages of printed text, 3 figures, 2 tables. The list of references includes 60 sources. The object of the research is anxiety in children of primary school age as a psychological phenomenon. In today's conditions, there are many factors that negatively affect the mental state of children of primary school age, causing them anxiety. The period of schooling is of crucial importance for the formation of a child's personality, since it is here that his potential is revealed and important psychological features are formed. Therefore, at this stage, it is especially important to ensure harmonious relations both at school and in the family, in order to prevent the process of anxiety. The reasons for anxiety can be various factors, such as adaptation to a new environment, interaction with peers and teachers, evaluation of one's own knowledge and capabilities, as well as other aspects. In this regard, students may experience increased anxiety and a negative psycho-emotional state. Vulnerability to external influences, dependence on the opinions of others, difficult adaptation to a new environment, limitations in the ability to consciously control one's own mental and emotional processes are psychological features that are characteristic of children of primary school age and affect their level of anxiety. The scientific novelty of the study consists in the analysis of the concepts of "anxiety" and "anxiety", features of the manifestation of anxiety in children of primary school age.
Description: Іванова Г. В. Психологічні засоби корекції тривожності у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. В. Юдіна. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19717
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Г.В..pdfРобота бакалавра759.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.