Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШуліка, Владислав Сергійович-
dc.date.accessioned2024-06-27T11:23:50Z-
dc.date.available2024-06-27T11:23:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19783-
dc.descriptionШуліка В. С. Формуваня корпоративної культури Карлсберг Юкрейн як основи іміджу компанії : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 54 с.uk
dc.description.abstractUA : Об’єкт дослідження: процеси та умови формування корпоративної культури. Предмет дослідження: роль боку іміджу у розвитку корпоративної культури Carlsberg Ukraine. Метою роботи було дослідити питання формування іміджу та актуального становища корпоративної культури на українському підприємстві Carlsberg Ukraine в умовах нестабільного зовнішнього середовища. Методом дослідження виступає аналіз вторинних даних, обробкою теоретичного матеріалу, проведення статистичного та контект-аналізу, дослідження результатів соціальних опитувань підприємства. Робота була виконана на тему «Формуваня корпоративної культури Карлсберг Юкрейн як основи іміджу компанії», має 2 розділи та загальну суму підрозділів у кількості 7, вступ, висновки та пропозиції, перелік використаних джерел. В ході роботи, було проаналізовано різні аспекти корпоративної культури Carlsberg Ukraine. Дослідження виявило значення корпоративної культури як важливого нематеріального ресурсу, що має значний вплив на ефективність роботи підприємства. Було виявлено, що вона суттєво впливає на ринкову вартість компанії, підвищуючи її конкурентоспроможність та стійкість на ринку. Корпоративна культура є важливим чинником у питаннях розвитку та формування іміджу компанії серед конкурентів, створення позитивного образу компанії, підвищення її репутації та забезпечення лояльності клієнтів. Використовуючи різні наукові матеріали для аналізу та дослідження поставленої теми роботи, було розглянуто роль особливості формування та устрою ланки головного управління компанії, її стиль та специфіку взаємодії зі штатом підприємства. Завдяки цьому, досягнено результату в питанні корпоративної культури у забезпеченні соціальних зв'язків, комунікативно-інформаційного спілкування та гармонізації відносин між роботодавцями і найманими працівниками. Під час фінальної роботи над дослідженням було представлено та запропоновано перелік заходів для покращення існуючої системи. Наприклад: запровадження колективного наставництва, перегляд існуючої системи корпоративної культури, збільшення витрат на одного працівника, вдосконалення існуючих цифрових систем, покращення іміджу через цілі сталого розвитку та корпоративні цінності.uk
dc.description.abstractEN : Object of Research: Processes and conditions of corporate culture formation. Subject of Research: The role of image in the development of corporate culture at Carlsberg Ukraine. Purpose of the Work was to study the formation of the corporate image and the current state of corporate culture at the Ukrainian enterprise Carlsberg Ukraine in an unstable external environment. Research Methods include analysis of secondary data, processing theoretical material, conducting statistical and content analysis, and investigating the results of the company's social surveys. The thesis titled "Formation of Corporate Culture at Carlsberg Ukraine as the Foundation of the Company's Image" consists of 2 chapters and 7 sub-chapters, an introduction, conclusions and recommendations, and a list of references. The research analyzed various aspects of corporate culture at Carlsberg Ukraine. It revealed the significance of corporate culture as an important intangible resource that significantly impacts the company's operational efficiency. It was found that corporate culture greatly influences the company's market value, enhancing its competitiveness and market resilience. Corporate culture is a crucial factor in the development and formation of the company's image among competitors, creating a positive company image, boosting its reputation, and ensuring customer loyalty. Using various scientific materials for analysis and research on the topic, the study examined the peculiarities of the formation and structure of the company's main management chain, its style, and the specifics of interaction with the enterprise's staff. This approach achieved significant results in ensuring social connections, communicative and informational interaction, and harmonizing relations between employers and employees. During the final stages of the research, a list of measures to improve the existing system was presented and proposed. These measures include the introduction of collective mentoring, reviewing the existing corporate culture system, increasing expenditure per employee, enhancing existing digital systems, and improving the company's image through sustainable development goals and corporate values.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкорпоративна культураuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectспівпрацяuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectcorporate cultureuk
dc.subjectcultureuk
dc.subjectcooperationuk
dc.subjectmotivationuk
dc.titleФормуваня корпоративної культури Карлсберг Юкрейн як основи іміджу компаніїuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шуліка_2024.pdfРобота бакалавра535.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.