Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19788
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБереснєва, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-06-27T11:36:09Z-
dc.date.available2024-06-27T11:36:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19788-
dc.descriptionБереснєва В. О. Управління імпортним товарним асортиментом підприємства ТОВ «Сільро-Фуд» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. М. Григор’єв. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 48 с.uk
dc.description.abstractUA : У даній роботі досліджено поняття управління імпортним товарним асортиментом підприємства, основні етапи її формування та методи дослідження ефективності. Враховуючи основні техніко-економічні показники та аналізуючи діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд», визначено ефективність управління імпортною товарною політикою та перспективність товарної категорії, що дало змогу запропонувати напрямки розширення сфери застосування, враховуючи конкурентоспроможність місцевого ринку. Метою дослідження є удосконалення управління обсягом імпортної продукції торговельних підприємств в сучасних умовах господарювання України. Об’єктом дослідження є управління імпортною товарною лінійкою ТОВ «Сільпо-Фуд». На основі класифікації факторів, що впливають на управління потужністю, для процесу управління потужністю було обрано наступний набір методів: SWOT-aнaліз, аналіз XYZ. Робота має 48 сторінки, у тому числі вступ, 2 розділи, 4 таблиць, 2 рисунки, висновок, список літератури.uk
dc.description.abstractEN : This article explores the concept of corporate variety policy, the main stages of its formation and methods for studying the effectiveness of corporate variety formation. At the same time, the activities of LLC «Silpo-Food». Аre analyzed based on the main technical and economic indicators, the efficiency of the variety policy and the prospects of the product categories are determined, and recommendations are made on the direction of expansion for variety, taking into account the competitiveness of the local market activities. The purpose of the study is to improve the management of the variety policy of trading companies in the modern economic conditions of Ukraine. The scope of the investigation lies in the area of activity of the company LLC "Silpo-Food". According to the classification of factors affecting variety management, the following methods are selected for the variety management process: SWOT; XYZ analysis. This book has a total of 48 pages, including an introduction, 2 parts, 4 tables, 2 figures, conclusion, and bibliography.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.subjectстратегія класифікаціїuk
dc.subjectаналіз XYZuk
dc.subjectSWOT-aнaлізuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectclassificationuk
dc.subjectclassification strategyuk
dc.subjectXYZ-analyzeuk
dc.subjectSWOT- analyzeuk
dc.titleУправління імпортним товарним асортиментом підприємства ТОВ «Сільро-Фуд»uk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Береснєва _2024.pdfРобота бакалавра607.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.