Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19869
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаврін, Михайло Олегович-
dc.date.accessioned2024-07-03T07:45:18Z-
dc.date.available2024-07-03T07:45:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19869-
dc.descriptionКаврін М. О. Розробка стратегії товарного менеджменту на зовнішніх ринках на прикладі ПрАТ «Запоріжвогнетрив» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Є. В. Маказан. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 50 с.uk
dc.description.abstractUA : Предмет дослідження: розробка та формування стратегії товарного мендежменту ПрАТ «Запоріжвогнетрив» на зовнішніх ринках. Мета роботи – полягає в аналізі стратегії товарного менеджменту на ПрАТ «Запоріжогнетрив», його споживачів та конкурентів, з подальшим формуванням обгрунтування нової стратегії, адаптованої під існуючі умови зовнішніх ринків. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: - розглянути сутнісні аспекти товарної стратегії та товарного менеджменту, їх структуру та мету, теоретичний спектр видів стратегій товарного менеджменту; - провести розгляд діяльності підприємства, зокрема його фінансового стану, характеру, обсягу та особливостей продукції, яка виробляється; - провести аналіз конкурентного середовища на внутрішніх і зовнішніх ринках із сегментацією ринків для визначення прямих конкурентів підприємства на зовнішніх ринках для підприємства «Запоріжвогнетив», - обгрунтування дій підприємства у відповідь на зміну конкурентного середовища в рамках товарного менеджменту і формування прототипу товарної стратегії «Запоріжвогнетрив» на основі аналізу споживачів та збуту. - формування шляхів до оптимізації товарного менеджменту та розгляд стратегії товарного менеджменту для виходу на зовнішні ринки.uk
dc.description.abstractEN : The subject of the study: development and formation of the strategy of product management of PJSC "Zaporozhogneupor" in external markets. The purpose of the work is to analyse the strategy of product management at Zaporozhogneupor, its consumers and competitors, with further formation of a new strategy adapted to the existing conditions of external markets. To achieve the goal, the following tasks must be solved: - to consider the essential aspects of product strategy and product management, their structure and purpose, the theoretical range of types of product management strategies; - to consider the activities of the enterprise, in particular its financial condition, nature, volume and characteristics of the products manufactured; - to analyse the competitive environment in the internal and external markets with market segmentation to determine the direct competitors of the enterprise in the external markets for the "Zaporozhgneupor" enterprise, - to substantiate the actions of the enterprise in response to changes in the competitive environment within the framework of product management and the formation of a prototype of the product strategy of Zaporozhogneupor based on the analysis of consumers and sales. - to formulate recommendations for optimisation of product management and consideration of the product management strategy for entering external markets.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтоварний менеджментuk
dc.subjectвогнетривиuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectтоварна стратегіяuk
dc.subjectконкурентиuk
dc.subjectзовнішні ринкиuk
dc.subjectproduct managementuk
dc.subjectrefractoriesuk
dc.subjectanalysisuk
dc.subjectconsumersuk
dc.subjectproduct strategyuk
dc.subjectcompetitorsuk
dc.subjectexternal marketsuk
dc.titleРозробка стратегії товарного менеджменту на зовнішніх ринках на прикладі ПрАТ «Запоріжвогнетрив»uk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Каврін_2024.pdfРобота бакалавра768.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.