Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуднік, Елеонора Рітісівна-
dc.date.accessioned2024-07-04T09:48:22Z-
dc.date.available2024-07-04T09:48:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19889-
dc.descriptionБуднік Е. Р. Застосування технологій доповненої реальності в освітніх проєктах : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Н. Р. Полуектова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 43 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 43 сторінках друкованого тексту, містить 25 рисунків, 15 джерел, 4 додатки. Об’єкт дослідження – технологія доповненої реальності. Мета роботи: дослідження технологій доповненої реальності та розробка навчального застосунку з доповненою реальністю для вивчення англійської мови. Метод дослідження – аналітичний, порівняльний, класифікаційний. Аналітичним методом досліджено технології застосування доповненої реальності. Програмні продукти та бібліотеки для реалізації доповненої реальності проаналізовано шляхом порівняння. Технології згруповано за їхніми ознаками методом класифікації. Для виконання мети реалізовані наступні завдання: вивчення сутності та області застосування технологій доповненої реальності; вивчення інструментарію створення систем доповненої реальності; розробка власного програмного забезпечення для підвищення ефективності освіти з використанням технологій доповненої реальності; тестування розробленого програмного продукту.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 43 pages of printed text, 25 figures,15 references, 4 annexes. Object of the study – augmented reality technology. Aim of the study: research on augmented reality technologies and development of an educational application with augmented reality for learning English. The methods of research are analytical, comparative, classification. Augmented reality application technologies were studied using an analytical method. Software products and libraries for the implementation of augmented reality were analyzed by comparison. Technologies were grouped according to their features by the classification method. To fulfill the aim, the following tasks were implemented: studying the essence and scope of application of augmented reality technologies; study of tools for creating augmented reality systems; development of own software to increase the effectiveness of education using augmented reality technologies; testing of the developed software product.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectARuk
dc.subjectUNITYuk
dc.subjectVUFORIAuk
dc.subject3Duk
dc.titleЗастосування технологій доповненої реальності в освітніх проєктахuk
dc.title.alternativeApplication of augmented reality technologies in educational projectsuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня кафедри комп’ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Budnik_E_R.pdfРобота бакалавра1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.