Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрикунов, Роман Дмитрович-
dc.date.accessioned2024-07-04T10:51:26Z-
dc.date.available2024-07-04T10:51:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19900-
dc.descriptionКрикунов Р. Д. Розробка рольової відеогри за допомогою рушія Unreal Engine : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Г. М. Шило. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 61 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 61 сторінці друкованого тексту, містить 42 рисунки, 4 джерела, 12 додатків. Об’єкт дослідження – технічні можливості двигуна Unreal Engine для створення 2D платформерів, оптимізація продуктивності гри на Unreal Engine для досягнення стабільної швидкодії та мінімального обсягу пам'яті та вивчення можливостей різних методів управління персонажем у 2D платформерах. Мета роботи: розробка 2D платформеру з використанням рушія Unreal Engine, з метою дослідження можливостей цього рушія для створення ефективних та захоплюючих ігрових середовищ. Метод дослідження – було використано такі методи дослідження: аналіз існуючих 2D платформерів та можливостей використання Unreal Engine для створення; експериментальний метод: створення прототипів ігрових рівнів для вивчення ефективності різних інструментів та технік розробки у середовищі Unreal Engine; аналіз геймплею та взаємодії користувача з грою для виявлення сильних та слабких сторін розробленого платформера.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 61 pages of printed text, 42 figures, 4 references, 12 annexes. Object of the study – technical capabilities of the Unreal Engine for creating 2D platformers, optimizing the performance of a game on Unreal Engine to achieve stable performance and minimum memory usage, and study of the possibilities of different methods of character management in 2D platformers. Aim of the study: development of a 2D platformer using the Unreal Engine to explore the capabilities of this engine to create efficient and engaging gaming environments. Method of research – the following research methods were used: analysis of existing 2D platformers and the possibilities of using Unreal Engine for creation; experimental method: creating prototypes of game levels to study the effectiveness of various development tools and techniques in the Unreal Engine environment; analysis of gameplay and user interaction with the game to identify the strengths and weaknesses of the developed platformer.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectігровий двигунuk
dc.subjectанімація персонажаuk
dc.subjectкерування персонажемuk
dc.subjectоптимізація продуктивностіuk
dc.subjectUnreal Engineuk
dc.titleРозробка рольової відеогри за допомогою рушія Unreal Engineuk
dc.title.alternativeDevelopment of a role-playing video game using the Unreal Engineuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня кафедри комп’ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krykunov_R_D.pdfРобота бакалавра4.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.