Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19911
Title: Розробка шкільного сайту із застосуванням технології REACT
Other Titles: Development of a school website using REACT technology
Authors: Храпко, Вадим Віталійович
Keywords: API
JavaScript
MySQL
PHP
React
вебсайт
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Робота викладена на 36 сторінках друкованого тексту, містить 5 рисунків, 11 джерел, 2 додатки. Об’єкт дослідження – сайт освітнього закладу. Мета роботи: розробка інформаційно-навчального сайту для потреб учнів, батьків, викладачів з можливістю доступу до індивідуальних матеріалів. Методи дослідження – опитування, аналіз, синтез, аналогія, порівняння. Був розроблений новий сайт на основі сучасних технологій для КЗО «Томаківський професійний аграрний ліцей» ДОР» який надає персоналізовану інформацію про новини закладу та освітній контент.
EN : The work is presented on 36 pages of printed text, 5 figures, 11 references, 2 annexes. Object of the study is the website of an educational institution. Aim of the study: to develop an information and educational website for the needs of students, parents, and teachers with access to individual materials. Research methods: survey, analysis, synthesis, analogy, comparison. A new website based on modern technologies was developed for the Tomakivsky Professional Agricultural Lyceum, which provides personalized information about the institution's news and educational content.
Description: Храпко В. В. Розробка шкільного сайту із застосуванням технології REACT : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Н. Р. Полуектова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 36 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19911
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня кафедри комп’ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khrapko_V_V.pdfРобота бакалавра1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.