Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСемидумов, Валентин Георгійович-
dc.date.accessioned2024-07-08T07:47:19Z-
dc.date.available2024-07-08T07:47:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19959-
dc.descriptionСемидумов В. Г. Удосконалення маркетингової політики на підприємстві в умовах невизначеності : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. О. Нікітенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 79 с.uk
dc.description.abstractUA : Проаналізовано сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю, що дозволяє адаптуватися до швидкоплинних змін на ринку. Особлива увага приділяється визначенню ключових факторів, які впливають на ефективність маркетингової політики в умовах нестабільності, а також виявленню перспектив і недоліків основних показників маркетингової політики. Досліджено практичні аспекти впровадження маркетингових стратегій в умовах невизначеності та надано рекомендації щодо підвищення їхньої ефективності.uk
dc.description.abstractEN : The qualification work considers the theoretical and methodological foundations of marketing policy formation under conditions of uncertainty. Modern approaches to managing marketing activities are analysed, which allows to adapt to rapidly changing market conditions. Particular attention is paid to identifying the key factors that affect the effectiveness of marketing policy in conditions of instability, as well as identifying the prospects and shortcomings of the main indicators of marketing policy. The practical aspects of implementing marketing strategies under conditions of uncertainty are investigated and recommendations for improving their effectiveness are provided.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectефективність маркетингуuk
dc.subjectоцінка ефективності маркетингової діяльностіuk
dc.subjectmarketing policyuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectconsumersuk
dc.subjectmarketing efficiencyuk
dc.subjectevaluation of marketing efficiencyuk
dc.titleУдосконалення маркетингової політики на підприємстві в умовах невизначеностіuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семидумов.pdfРобота бакалавра853.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.