Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузенний, Нікіта Сергійович-
dc.date.accessioned2024-07-12T10:08:53Z-
dc.date.available2024-07-12T10:08:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20009-
dc.descriptionКузенний Н. C. Розробка редактора шейдерів у реальному часі : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник В. І. Заяц. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 75 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота представляє розробку редактора шейдерів у реальному часі який використовує OpenGL і Qt Framework. Шейдер – це програма одного із ступенів графічного конвеєра, що використовується в тривимірній графіці для визначення остаточних параметрів об'єкта чи зображення. Вони відповідають за генерацію візуальних ефектів. Основною метою є створення універсального та комплексного інструменту для програмування шейдерів, який не буде прив’язаний до конкретного програмного середовища, усуваючи значну проблему існуючих інструментів. Застосунок підтримує редагування різних типів шейдерів, у тому числі вершинних, фрагментних і геометричних шейдерів, забезпечуючи комплексне середовище розробки. А інтерфейс користувача інтуїтивно зрозумілий і доступний. Система використовує шаблон проектування Model-View-Controller (MVC), щоб забезпечити чітке розділення завдань, підвищуючи зручність обслуговування та масштабованість. За допомогою перелічених особливостей редактор шейдерів усуває обмеження існуючих інструментів.uk
dc.description.abstractEN : The qualification work presents the development of a real-time shader editor that uses OpenGL and the Qt Framework. A shader is a program of one of the stages of the graphics pipeline, used in 3D graphics to determine the final parameters of an object or image. They are responsible for generating visual effects. The main goal is to create a universal and comprehensive shader programming tool that will not be tied to a specific programming environment, eliminating a significant problem of existing tools. The application supports the editing of different types of shaders, including vertex, fragment and geometric shaders, providing a comprehensive development environment. And the user interface is intuitive and accessible. The system uses the Model-View-Controller (MVC) design pattern to provide a clear separation of tasks, increasing maintainability and scalability. With the help of the listed features, the shader editor eliminates the limitations of existing tools.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectШейдериuk
dc.subjectOpenGLuk
dc.subjectсценаuk
dc.subjectвершиниuk
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjectредактор шейдерівuk
dc.titleРозробка редактора шейдерів у реальному часіuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри електроніки, інформаційних систем та програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Кузенний.pdfРобота бакалавра1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.