Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20020
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрьєв, Володимир Вікторович-
dc.date.accessioned2024-07-12T11:13:55Z-
dc.date.available2024-07-12T11:13:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20020-
dc.descriptionЮрьєв В. В. Рекомендаційна система продажу товарів на основі колаборативної фільтрації : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник А. І. Безверхий. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 67 с.uk
dc.description.abstractUA : Колаборативна фільтрація є однією з провідних технологій, що дозволяє створювати персоналізовані рекомендації, враховуючи вподобання та поведінку користувачів. Це сприяє підвищенню задоволеності клієнтів, збільшенню обсягу продажів та лояльності до бренду. Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективної рекомендаційної системи продажу товарів на основі колаборативної фільтрації, яка здатна надавати користувачам персоналізовані пропозиції, збільшуючи їх задоволеність та покращуючи показники продажів. Практичне значення одержаних результатів полягає у створенні рекомендаційної системи, яка дозволяє надавати користувачам персоналізовані пропозиції, що сприяє підвищенню їх задоволеності та збільшенню обсягів продажів. Результати дослідження можуть бути використані для подальшого вдосконалення рекомендаційних систем у сфері електронної комерції.uk
dc.description.abstractEN : Collaborative filtering is one of the leading technologies that allows you to create personalized recommendations based on user preferences and behavior. This helps increase customer satisfaction, increase sales and brand loyalty. The goal of the qualification work is to develop an effective recommender system for the sale of goods based on collaborative filtering, which is able to provide users with personalized offers, increasing their satisfaction and improving sales performance. The practical significance of the obtained results lies in the creation of a recommender system that allows providing users with personalized offers, which contributes to increasing their satisfaction and increasing sales volumes. The results of the study can be used for further improvement of recommender systems in the field of electronic commerce.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзекомендаційна системаuk
dc.subjectколаборативна фільтраціяuk
dc.subjectелектронна комерціяuk
dc.subjectперсоналізаціяuk
dc.titleРекомендаційна система продажу товарів на основі колаборативної фільтраціїuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри електроніки, інформаційних систем та програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Юрьєв.pdfРобота бакалавра2.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.