Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20021
Title: Технології соціальної роботи з дітьми вулиці в умовах війни
Authors: Хіміч, Ксенія Олександрівна
Keywords: діти вулиці
дитяча безпритульність
технології соціальної роботи
соціальна реабілітація
соціальна профілактика
соціальний супровід
street children
child homelessness
social work technologies
social rehabilitation
social prevention
social support
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Мета дослідження: дослідити технології соціальної роботи з дітьми вулиці в умовах війни. Об’єкт дослідження: соціальна робота з дітьми вулиці в умовах війни. Предмет дослідження: технології соціальної роботи з дітьми вулиці в умовах війни. Методи дослідження: аналіз, спостереження, аналіз статей та монографій, аналітичний метод та узагальнення. Гіпотеза: застосування спеціалізованих технологій соціальної роботи з дітьми вулиці в умовах війни на території Запорізької області суттєво покращує їхнє фізичне, психологічне та соціальне становище, сприяючи реінтеграції в суспільство та зниженню рівня безпритульності. Висновки: 1. Дослідження соціальної роботи з дітьми вулиці потребує комплексного підходу, що враховує різноманітні аспекти цієї проблеми, включаючи соціальні, психологічні, економічні та правові фактори. 2. Ефективна соціальна робота вимагає активної співпраці між державними, громадськими та міжнародними організаціями, а також постійного вдосконалення методів і технологій для надання якісної допомоги дітям, які опинилися в надзвичайно складних життєвих обставинах. 3. Ефективна соціальна робота з дітьми вулиці потребує адаптації методів до умов підвищеної небезпеки, активного залучення громади та партнерства з міжнародними організаціями. Застосування цих підходів дозволить забезпечити стабільну підтримку та допомогу дітям, що опинилися в надзвичайно складних життєвих обставинах.
EN : The purpose of the study: to investigate the technologies of social work with street children in war conditions. Research object: social work with street children in wartime conditions. Research subject: technologies of social work with street children in wartime conditions. Research methods: analysis, observation, analysis of articles and monographs, analytical method and generalization. Hypothesis: the use of specialized technologies of social work with street children in wartime conditions on the territory of Zaporizhzhya region significantly improves their physical, psychological and social situation, contributing to their reintegration into society and reducing the level of homelessness. Conclusions: 1. The study of social work with street children needs a comprehensive approach that takes into account various aspects of this problem, including social, psychological, economic and legal factors. 2. Effective social work requires active cooperation between state, public and international organizations, as well as constant improvement of methods and technologies to provide quality assistance to children who find themselves in extremely difficult life circumstances. 3. Effective social work with street children requires adaptation of methods to conditions of increased danger, active involvement of the community and partnership with international organizations. Application of these approaches will provide stable support and assistance to children who find themselves in extremely difficult life circumstances.
Description: Хіміч К. О. Технології соціальної роботи з дітьми вулиці в умовах війни : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. М. Приймак. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 62 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20021
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хіміч_Бакалаврська_робота.pdfРобота бакалавра1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.