Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозловський, Іван Вікторович-
dc.date.accessioned2024-07-24T08:58:11Z-
dc.date.available2024-07-24T08:58:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20103-
dc.descriptionКозловський І. В. Розробка гри засобами бібліотеки SDL для мови C++ : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" / наук. керівник О. В. Чопорова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 66 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту, містить 22 рисунки, 17 джерел, 5 додатків. Об’єкт дослідження – процес розробка ігрового застосунку засобами бібліотеки SDL. Мета роботи: створення пригодницької гри із механіками пересування та бою. Методи дослідження – методи збору та аналізу вимог до програмного забезпечення, методи моделювання, проєктування та конструювання програмного забезпечення. У кваліфікаційній роботі було досліджено можливість розробки ігрового застосунку з допомогою бібліотеки SDL та мови програмування C++. Ця кросплатформна бібліотека дозволяє реалізувати різноманітні застосунки для підтримуваних платформ. Необхідну для дослідження інформацію було зібрано та проаналізовано. Було спроєктовано архітектуру системи за допомогою UML у вигляді наборів діаграм варіантів використання, послідовностей та діяльності. Реалізовано ігрові механіки з використанням патернів проєктування та можливостей мови програмування С++. Результатом роботи став ігровий застосунок у жанрі «платформер». Знайдені методи та інструменти можна використовувати для створення власного застосунку, чи для пошуку нових методів розробки ігор.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 66 pages of printed text, 22 figures, 17 references, 5 supplements. The object of the study is the process of developing a game application using the SDL library. The aim of the study is creation of adventure game with movement and combat mechanics. The methods of research are methods of gathering and analyzing software requirements, methods of modeling, projecting and designing software. Including the qualifying work, the possibility of developing a game application using the SDL Library programing language C++. This cross-platform library allows you to implement a variety of applications for supported platforms. Necessary information for research was token and analyzed. The system architecture was designed using UML in the form of sets of diagrams of use cases, sequences and activities. Implemented game mechanics using design patterns and capabilities of the C++ programming language. The result of the work was a game application as a “platformer”. The found methods and tools can be used to create your own application, or to find new game development methods.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбібліотека SDLuk
dc.subjectмова програмування C++uk
dc.subjectпаттерни проєктуванняuk
dc.subjectпригодницька граuk
dc.subjectрозробкаuk
dc.subjectUML діаграмиuk
dc.subjectadventure gameuk
dc.subjectC++ programming languageuk
dc.subjectdesign patternsuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectSDL libraryuk
dc.subjectUML diagramsuk
dc.titleРозробка гри засобами бібліотеки SDL для мови C++uk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри програмної інженерії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Козловський_диплом.pdfРобота бакалавра1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.