Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрицкалюк, Антон Юрійович-
dc.date.accessioned2024-07-25T05:51:32Z-
dc.date.available2024-07-25T05:51:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20111-
dc.descriptionКрицкалюк А. Ю. Розробка рольової пригодницької 2D відеогри засобами ігрового рушія Game Maker : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" / наук. керівник Ю. О. Лимаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 52 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 52 сторінках друкованого тексту, містить 34 рисунки, 11 джерел. Об’єкт дослідження – процес розробки ігрового застосунку. Мета роботи: розробка ігрового застосунку. Методи дослідження – методи об’єктно-орієнтованого програмування та геймдизайну. У роботі розроблено ігровий застосунок на рушії Game Maker мовою програмування GML (Game Maker Language), що складається з одного рівня, котрий демонструє основні елементи ігрового процесу відеогри, створено та підготовано необхідні графічні матеріали, що використовуються у створенні застосунку, створено необхідний музичний супровід, продемонстровано процес аналізу предметної області та визначення вимог, проєктування та створення гри у візуальному стилі піксельарт.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 52 pages of printed text, 34 figures, 11 references. The object of the study is the process of developing a game application. The aim of the study is development of a game application. The methods of research are the methods of object-oriented programming and game design. The work developed a game application on the Game Maker engine in the GML (Game Maker Language) programming language consisting of one level, which demonstrates the main elements of the gameplay of a video game, created and prepared the necessary graphic materials used in the creation of the application, created the necessary musical accompaniment, demonstrated the process of analyzing the subject area and defining requirements, designing and creating games in the visual style of pixel art.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвідеограuk
dc.subjectгеймдизайнuk
dc.subjectігровий процесuk
dc.subjectігровий рушійuk
dc.subjectінді-проєктuk
dc.subjectпіксельартuk
dc.subjectvideo gameuk
dc.subjectgamedesignuk
dc.subjectgame processuk
dc.subjectgame engineuk
dc.subjectindie projectuk
dc.subjectpixelartuk
dc.titleРозробка рольової пригодницької 2D відеогри засобами ігрового рушія Game Makeruk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри програмної інженерії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Крицкалюк_диплом.pdfРобота бакалавра1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.