Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20131
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСалов, Іван Олександрович-
dc.date.accessioned2024-07-29T04:56:34Z-
dc.date.available2024-07-29T04:56:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20131-
dc.descriptionСалов І. О. Реалізація графічного застосунку засобами framework Unity : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" / наук. керівник С. М. Гребенюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 43 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 43 сторінках друкованого тексту, містить 11 рисунків, 10 джерел. Об’єкт дослідження – процес розробки графічного застосунку. Мета роботи: розробка графічного застосунку. Методи дослідження – методи об’єктно-орієнтованого програмування, методи програмної інженерії. Предмет дослідження – розробка графічного застосунку засобами framework Unity. У роботі наведено етапи розробки графічного застосунку засобами framework Unity, виявлено ключові проблеми та застосовано нові методи для збору та аналізу вимог до програмного забезпечення. Описано предметну область. Розроблено графічний застосунок засобами framework Unity, який використовується для створення інтерактивного користувацького досвіду в реальному часі. Зростання попиту на інтерактивні графічні сервіси робить важливим вирішення таких задач, як розгортання та підтримка графічних застосунків. Тому, розробка графічного застосунку засобами framework Unity є актуальною задачею.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 43 pages of printed text, 11 figures, 10 references. Object of research: the process of developing a graphical application. Objective: development of a graphical application. Research methods: object-oriented programming methods, software engineering methods. Subject of research: development of a graphical application using the Unity framework. The thesis presents the stages of developing a graphical application using the Unity framework, identifies key issues, and applies new methods for collecting and analyzing software requirements. The subject area is described. A graphical application was developed using the Unity framework, which is used for creating an interactive user experience in real-time. The increasing demand for interactive graphical services makes solving such tasks, as well as deploying and maintaining graphical applications, important. Therefore, the development of a graphical application using the Unity framework is a relevant task.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбаза данихuk
dc.subjectграфічний застосунокuk
dc.subjectкомпонентuk
dc.subjectконтролерuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectреалізаціяuk
dc.subjectфреймворкuk
dc.subjectdatabaseuk
dc.subjectgraphical applicationuk
dc.subjectcomponentuk
dc.subjectcontrolleruk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectimplementationuk
dc.subjectframeworkuk
dc.subjectUnityuk
dc.titleРеалізація графічного застосунку засобами framework Unityuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри програмної інженерії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Салов_диплом.pdfРобота бакалавра1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.