Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПеченик, Олександр Богданович-
dc.contributor.authorПеченик, Александр Богданович-
dc.contributor.authorPechenyk, Oleksandr Bogdanovych-
dc.date.accessioned2016-04-07T11:12:43Z-
dc.date.available2016-04-07T11:12:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/201-
dc.descriptionПеченик, О.Б. Напрями удосконалення туристичної діяльності підприємства в умовах ринку (на прикладі ПП «MEMORU TOUR») [Електронний ресурс] : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра ; спец. : 8.030 601 01 - Менеджмент організацій та адміністрування (за видами економічної діяльності) / О.Печеник ; ЗДІА; наук. кер. В.Г. Воронкова. – Запоріжжя, 2016.- 155 с.uk
dc.description.abstractUA : В магістерській роботі розглянуто теоретичні основи управління туристичною діяльністю в умовах ринку, необхідність удосконалення маркетингової діяльності для підвищення ефективності туристичної діяльності. Значна увага приділяється формуванню концепції та розробці пропозицій щодо удосконалення туристичної діяльності приватного підприємства в умовах ринку.uk
dc.description.abstractRU : В магистерской работе рассмотрены теоретические основы управления туристической деятельностью в условиях рынка, необходимость усовершенствования маркетинговой деятельности для повышения эффективности туристической деятельности. Значительное внимание приделается формированию концепции и разработке предложений относительно усовершенствования туристической деятельности частного предприятия в условиях рынка.uk
dc.description.abstractEN : In the master's work are reviewed the theoretical foundations of human resources management, In the master's work the theoretical foundations of the management of the tourist activity in market conditions the need for improvement of marketing activities to enhance the effectiveness of tourism activities. Much attention is paid to the formation of concepts and the development of proposals for the improvement of tourist activity of private enterprise in market conditions.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗДІАuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectтуристична діяльністьuk
dc.subjectуправління туристичною діяльністюuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectсамореалізаціяuk
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.titleНапрями удосконалення туристичної діяльності підприємства в умовах ринку (на прикладі ПП «MEMORU TOUR»)uk
dc.title.alternativeНаправления усовершенствования туристической деятельности предприятия в условиях рынка (на примере ЧП«MEMORU TOUR»)uk
dc.title.alternativeDirections of improvement of tourist activity in market conditions (for example PE MEMORU TOUR ")uk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЕЧЕНИК.pdfмагістерська робота1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.