Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКібірєва, Владлена Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-08-13T06:33:37Z-
dc.date.available2024-08-13T06:33:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20201-
dc.descriptionКібірєва В. О. Управління маркетинговими дослідженнями української продукції на зарубіжних ринках : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. О. Мостовий. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 39 с.uk
dc.description.abstractUA : Актуальність теми управління маркетингом на зарубіжних ринках є одним з найбільш важливих напрямків розвитку міжнародного бізнесу для підприємства та його роботи в незвичному ринковому середовищі та в умовах пошуку стабільного сегменту ринку для себе та власної продукції в інтересах маркетингу та ефективної роботи. Мета роботи – розробка підходів та формування методики маркетингу підприємства в сфері міжнародного бізнесу та зовнішньоекономічній діяльності. Для досягнення поставленої мети було поставлено та виконано низку дослідницьких завдань за темою дослідження підприємства: - скомпонувати понятійний апарат в сфері маркетингових досліджень; - проаналізувати ефективний досвід організації маркетингу на зарубіжних ринках; - запропонувати ефективну модель маркетингу зарубіжних ринків для підприємства. В роботі реалізується принципи теорії маркетинг-міксу фірм, яка пояснює причини імпорту та експорту, як комплекс заходів, який засновані цієї.uk
dc.description.abstractEN : The relevance of the topic of managing the strategic planning of an retail trade enterprise is beyond doubt, since strategic planning itself is a weak point of any enterprise, especially one that is extremely important for the vital activity of a territorial community. The purpose of the work is the development of approaches and the formation of effective strategic planning methods for an energy company - a monopolist. To achieve the set goal, a number of scientific and research tasks were set and completed: - to compose a conceptual apparatus in the field of strategic planning; - to analyze the effective experience of promoting energy products for industrial and household purposes; - to propose an effective model of strategic planning in the conditions of wartime and significant trade restrictions.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectімпортuk
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.subjectпартнериuk
dc.subjectзабезпеченняuk
dc.subjectimportuk
dc.subjectretailuk
dc.subjectpartnersuk
dc.subjectsoftwareuk
dc.titleУправління маркетинговими дослідженнями української продукції на зарубіжних ринкахuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кібірєва_2024.pdfРобота бакалавра584.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.