Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20277
Title: Вплив путівника Мішлен (Michelin) на розвиток ресторанного бізнесу в Україні
Other Titles: The Influence of the Michelin Guide on the Development of the Restaurant Business in Ukraine
Authors: Бредіхіна, Діана Андріївна
Keywords: висока кухня
ресторанний бізнес
Україна
гастротуризм
Issue Date: 2024
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 77 сторінок, 2 таблиці, 1 рисунок, 75 літературних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження впливу популярних заходів на туристичну привабливість дестинації. У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: 1. . розкрити теоретичні аспекти розвитку ресторанного бізнесу в Україні; 2. проаналізувати еволюцію червоного путівника Michelin від створення до сьогодення та виявити його основні принципи; 3. проаналізувати рівень і характер впливовості путівника Michelin на розвиток ресторанного бізнесу в Україні та визначити його перспективи. Об’єкт дослідження: сфера ресторанного бізнесу в Україні. Предмет дослідження: вплив путівника Michelin на розвиток ресторанного бізнесу в Україні. Методи дослідження: літературний – для систематизації наукових підходів вітчизняних та зарубіжних учених до аналізованої проблеми; методи емпіричного дослідження (спостереження, накопичення та добору фактів і встановлення зв’язку між ними, порівняння), – для збору й узагальнення даних про об’єкт дослідження; методи теоретичного дослідження (абстрагування, аналіз і синтез, ідеалізація, індукція й дедукція, уявне моделювання, сходження від абстрактного до конкретного та ін.) – для розкриття впливу путівника Michelin на розвиток ресторанного бізнесу в Україні.
EN : Qualification work – 77 pages, 2 tables, 1 figure, 75 literary sources. The purpose of the qualification work is to study the influence of popular events on the tourist attraction of the destination. In accordance with the set goal, the following tasks are expected to be performed: 1. to reveal the theoretical aspects of restaurant business development in Ukraine; 5. to analyze the evolution of the red Michelin guide from its creation to the present and to identify its main principles; 6. to analyze the level and nature of the influence of the Michelin guide on the development of the restaurant business in Ukraine and to determine its prospects. Object of research: the sphere of restaurant business in Ukraine. The subject of the study: the influence of the Michelin guide on the development of the restaurant business in Ukraine. Research methods: literary - to systematize the scientific approaches of domestic and foreign scientists to the analyzed problem; methods of empirical research (observation, accumulation and selection of facts and establishing a connection between them, comparison), - for collecting and summarizing data about the object of research; methods of theoretical research (abstraction, analysis and synthesis, idealization, induction and deduction, imaginary modeling, ascent from the abstract to the concrete, etc.) - to reveal the influence of the Michelin guide on the development of the restaurant business in Ukraine.
Description: Бредіхіна Д. А. Вплив путівника Мішлен (Michelin) на розвиток ресторанного бізнесу в Україні : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник О. Є. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20277
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бредіхіна (автовосстановление).docxРобота бакалавра479.38 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.