Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20304
Title: Формування мотиваційного механізму підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможності на ринку
Other Titles: Formation of the motivational mechanism of the enterprise as a factor of increasing competitiveness in the market
Authors: Сак, Ігор
Sak, Igor
Keywords: мотивація праці
мотив
стимул
методи стимулювання праці
продуктивність праці
матеріальна мотивація
work motivation
motive
stimulus
stimulation methods
productivity
material motivation
Issue Date: 2024
Abstract: UA : В кваліфікаційній роботі проведено теоретичний аналіз систем мотивації праці, різних їх видів із визначенням переваг і недоліків кожної системи, визначено вплив розвитку кар'єри та матеріальної мотивації на продуктивність праці, досліджено вплив мотивації праці на ефективність організації та з'ясувати, які чинники можуть сприяти підвищенню ефективності стимулювання праці, надано характеристику АТ КБ «ПриватБанк», його системи менеджменту і системи мотивації праці; обґрунтовано шляхів вдосконалення стимулювання праці АТ КБ «ПриватБанк», надано рекомендації щодо використання різних систем та форм стимулювання праці в організаціях, з урахуванням особливостей конкретного бізнесу та його стратегії.
EN : In the qualification work, a theoretical analysis of labor motivation systems, their various types, with the determination of the advantages and disadvantages of each system, the influence of career development and material motivation on labor productivity was determined, the influence of labor motivation on the organization's efficiency was investigated, and to find out what factors can contribute increasing the efficiency of labor stimulation, the characteristics of JSC CB "PrivatBank", its management system and labor motivation system are provided; the ways of improving the labor stimulation of JSC CB "PrivatBank" are substantiated, recommendations are given regarding the use of various systems and forms of labor stimulation in organizations, taking into account the specifics of a specific business and its strategy.
Description: Сак І. О. Формування мотиваційного механізму підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможності на ринку : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Венгер. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20304
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Сак.pdfРобота бакалавра1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.