Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернецька, Анастасія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2024-08-19T10:59:35Z-
dc.date.available2024-08-19T10:59:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20345-
dc.descriptionЧернецька А. Д. Аналіз світового та національного тревел-блогінгу як інноваційної складової сфери гостинності : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник І. О. Чуєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 55 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 55 сторінок, 57 літературних джерел, 1 додаток. Мета роботи – здійснити аналіз світового та національного тревел-блогінгу як інноваційної складової сфери гостинності. Об’єкт дослідження – тревел-блогінг як інноваційний процес сфери гостинності. Предмет дослідження – існуючі форми тревел-контенту Методи дослідження. В роботі використовувались наступні методи дослідження: для визначення відносин наступності і генезису тревел-медіатексту використовуються історико-культурологічний та порівняльно-історичний методи. При роботі з емпіричним матеріалом застосовується інтенціональний і концептологічний аналіз. Метод моделювання використаний для представлення результатів дослідження. Зміст кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні: сучасних технологій в просуванні туристичного продукту завдяки інноваціям, таких як тревел-блогінг, визначенні поняття та сутності інформаційної та інноваційної діяльності в сфері туризму, виявленні тревел-блогінгу як інструменту комунікації: вивчення історії розвитку та її класифікації. Опис сучасного портрету тревел-блогера, аналіз популярних тревел-блогів та виявлення оцінки перспектив тревел-блогінгу як інноваційного методу просування туристичного продукту.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: 55 pages, 57 literary sources, 1 appendix. The purpose of the work is to analyze global and national travel blogging as an innovative component of the hospitality industry. The object of the study is travel blogging as an innovative process in the field of hospitality. The subject of research is the existing forms of travel content Research methods. The following research methods were used in the work: historical-cultural and comparative-historical methods are used to determine the relationships of continuity and the genesis of the travel media text. When working with empirical material, intentional and conceptual analysis is used. The modeling method is used to present the research results. The content of the qualification work consists in researching: modern technologies in the promotion of a tourist product thanks to innovations such as travel blogging, defining the concept and essence of informational and innovative activities in the field of tourism, identifying travel blogging as a communication tool: studying the history of development and its classification. Description of the modern portrait of a travel blogger, analysis of popular travel blogs and identification of an assessment of the perspectives of travel blogging as an innovative method of promoting a tourist product.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectблогерuk
dc.subjectвеб-сайтuk
dc.subjectвізаuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.titleАналіз світового та національного тревел-блогінгу як інноваційної складової сфери гостинностіuk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чернецька Анастасія (1).docxРобота бакалавра934.63 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.