Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2111
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лютенко, Тамара Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-27T04:59:28Z | - |
dc.date.available | 2020-03-27T04:59:28Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2111 | - |
dc.description | Лютенко Т. В. Психолого-педагогічні аспекти становлення життєвого стилю студентської молоді : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020, 102 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 102 сторінках друкованого тексту, містить 8 таблиць, 2 рисунка. Перелік посилань включає 86 джерел. Об’єкт дослідження: життєвий стиль особистості. Актуальність роботи полягає в тому, що для юнацького віку найбільш актуальними є завдання соціального і особистісного самовизначення, пошуку власних форм соціального ствердження, вибору власних способів життєдіяльності, становлення індивідуальності. В роботі проаналізовано проблеми життєвого стилю особистості в юнацькому віці, проведено дослідження становлення життєвого стилю особистості юнацького віку, визначено загальні принципи психолого-педагогічного супроводу становлення життєвого стилю особистості студента. Наукова новизна полягає в тому, що розроблено модель життєвого стилю особистості студента, визначені його складові структурні компоненти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 102 pages of printed text, contains 8 tables, 2 figures. The list of references includes 86 sources. The object of the study: the lifestyle of the individual. The urgency of work is that for adolescence the most urgent are the tasks of social and personal self-determination, the search for their own forms of social affirmation, the choice of their own ways of life, the formation of individuality. The paper analyzes the problems of life style of a person at a young age, researches the formation of a life style of a young person's age, defines the general principles of psychological and pedagogical support for the formation of a student's lifestyle. The scientific novelty is that a model of the student's lifestyle was developed, its constituent structural components were determined. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | життєвий стиль особистості | uk |
dc.subject | активність особистості | uk |
dc.subject | спрямованість особистості | uk |
dc.subject | тип життєвого стилю | uk |
dc.subject | особистісна зрілість | uk |
dc.subject | самовизначення | uk |
dc.subject | юнацький вік | uk |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk |
dc.subject | lifestyle of the personality | uk |
dc.subject | personality activity | uk |
dc.subject | personality orientation | uk |
dc.subject | type of lifestyle | uk |
dc.subject | personal maturity | uk |
dc.subject | self-determination | uk |
dc.subject | adolescence | uk |
dc.subject | psychological and pedagogical support | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти становлення життєвого стилю студентської молоді | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lyutenko.pdf | Магістерська робота | 1.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.