Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛютенко, Тамара Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T04:59:28Z-
dc.date.available2020-03-27T04:59:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2111-
dc.descriptionЛютенко Т. В. Психолого-педагогічні аспекти становлення життєвого стилю студентської молоді : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020, 102 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 102 сторінках друкованого тексту, містить 8 таблиць, 2 рисунка. Перелік посилань включає 86 джерел. Об’єкт дослідження: життєвий стиль особистості. Актуальність роботи полягає в тому, що для юнацького віку найбільш актуальними є завдання соціального і особистісного самовизначення, пошуку власних форм соціального ствердження, вибору власних способів життєдіяльності, становлення індивідуальності. В роботі проаналізовано проблеми життєвого стилю особистості в юнацькому віці, проведено дослідження становлення життєвого стилю особистості юнацького віку, визначено загальні принципи психолого-педагогічного супроводу становлення життєвого стилю особистості студента. Наукова новизна полягає в тому, що розроблено модель життєвого стилю особистості студента, визначені його складові структурні компоненти.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 102 pages of printed text, contains 8 tables, 2 figures. The list of references includes 86 sources. The object of the study: the lifestyle of the individual. The urgency of work is that for adolescence the most urgent are the tasks of social and personal self-determination, the search for their own forms of social affirmation, the choice of their own ways of life, the formation of individuality. The paper analyzes the problems of life style of a person at a young age, researches the formation of a life style of a young person's age, defines the general principles of psychological and pedagogical support for the formation of a student's lifestyle. The scientific novelty is that a model of the student's lifestyle was developed, its constituent structural components were determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectжиттєвий стиль особистостіuk
dc.subjectактивність особистостіuk
dc.subjectспрямованість особистостіuk
dc.subjectтип життєвого стилюuk
dc.subjectособистісна зрілістьuk
dc.subjectсамовизначенняuk
dc.subjectюнацький вікuk
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk
dc.subjectlifestyle of the personalityuk
dc.subjectpersonality activityuk
dc.subjectpersonality orientationuk
dc.subjecttype of lifestyleuk
dc.subjectpersonal maturityuk
dc.subjectself-determinationuk
dc.subjectadolescenceuk
dc.subjectpsychological and pedagogical supportuk
dc.titleПсихолого-педагогічні аспекти становлення життєвого стилю студентської молодіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lyutenko.pdfМагістерська робота1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.