Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВарбанська, Катерина Cергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T15:01:05Z-
dc.date.available2020-03-27T15:01:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2140-
dc.descriptionВарбанська К. С. Інноваційні технології просування книжкової продукції: український та зарубіжний досвід : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. А. Кондрико. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 61 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота магістра «Інноваційні технології просування книжкової продукції: український та зарубіжний досвід» – основний текст – 61 сторінка. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 65 джерел. Об’єктом дослідження є українські та зарубіжні видавництва «Ранок», Hachette Livre, Grupa wydawnicza Foksal. Предмет дослідження – стратегії просування книг вітчизняного видавництва «Ранок», французького Hachette Livre та польського Grupa wydawnicza Foksal. Мета роботи полягає у визначенні специфіки застосування інноваційних технології просування книги як специфічного товару. Завдання: 1) проаналізувати науковий дискурс, у якому висвітлено особливості маркетингових стратегій, популяризації книги як товару на загальному ринку; 2) з’ясувати традиційні способи просування книжкової продукції; 3) дослідити нові підходи до просування книговидавничого продукту; 4) виявити спільні та відмінні риси промоції книг у вітчизняному та закордонному інформаційному полі; 5) визначити можливості соціальної мережі Facebook як платформи для поширення інформації про новинки видавництв «Ранок», «Hachette Livre», «Grupa wydawnicza Foksal». Методологічну і теоретичну основу кваліфікаційної роботи магістра складають наукові праці А. Бужбецької, С. Ілляшенка, С. Дайновської, І. Копистинської, Ф. Котлера, Ю. Мельник, Д. Оліфера, І. Павленко, М. Тимошика та ін. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що визначено й проаналізовано основні підходи до вибору маркетингових стратегій українського, французького та польського видавництв; розширено основні підходи до арсеналу засобів просування книговидавничої продукції; набуло подальшого розвитку вивчення впливу основних позиції маркетингу на залучення читацької аудиторії. Методи дослідження. Аналіз й синтез (для виявлення теоретичних засад та принципів просування книжкової продукції); спостереження та систематизація (при доборі маркетингових стратегій та їх класифікації), комплексно-аналітичний метод (при класифікації та виробленні ефективних методик стратегій просування). Також метод узагальнення і опису (під час формування висновків наукової розвідки). Метод порівнянь дозволив проаналізувати стан просування книг в Україні та за кордоном. Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути використані у професійній діяльності сучасного видавця, дизайнера, рекламіста, верстальника; рекомендації щодо покращення ідентифікації видання допоможуть оптимізувати естетичність та упізнаваність фірмового стилю медіа.uk
dc.description.abstractEN : Varbanskaya K. Innovative technologies of book promotion: Ukrainian and foreign experience. Zaporizhzhya, 2019. The subject of study is the Ukrainian and foreign publishing houses "Morning", Hachette Livre, Grupa wydawnicza Foksal. The purpose of the work is to determine the specific application of innovative book promotion technology as a specific product. Research methods. Analysis and synthesis (to identify theoretical principles and principles of book promotion); observation and systematization (in the selection of marketing strategies and their classification), complex analytical method (in the classification and development of effective methods of promotion strategies). Also a method of generalization and description (when forming conclusions of scientific intelligence). The method of comparisons made it possible to analyze the state of promotion of books in Ukraine and abroad. The results of the reseach can be used in the professional work of a modern publisher, designer, advertiser, layout maker; Recommendations for improving the identity of the publication will help to optimize the aesthetics and awareness of the corporate identity of the media.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвидавництвоuk
dc.subjectінтернетuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectкнигаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectчитанняuk
dc.subjectpublishinguk
dc.subjectinternetuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectbookuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectpromotionuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectreadinguk
dc.titleІнноваційні технології просування книжкової продукції: український та зарубіжний досвідuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Варбанська Катерина Cергіївна.pdfМагістерська робота1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.