Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Людмила Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-03-28T18:29:54Z-
dc.date.available2020-03-28T18:29:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2185-
dc.descriptionРуденко Л. В. Вдосконалення організаційної діяльності викладача закладу вищої освіти засобами педагогічних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 106 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 106 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 107 джерел, з них на іноземній мові – 1. Об’єкт дослідження: організаційна діяльність викладача закладу вищої освіти. Проблема вдосконалення організаційної діяльності викладачів є актуальною, перспективною у світлі розбудови системи освіти; обумовлена соціальним замовленням суспільства на висококваліфікованих спеціалістів, що залежить як від фахової компетентності викладача, так і від психолого-педагогічної. В роботі розкрита специфіка організаційної діяльності викладача у закладі вищої освіти, досліджено особливості удосконалення організаційної діяльності викладача у вищій школі. Наукова новизна полягає у тому, що із урахуванням особливостей психолого-педагогічної підготовки викладачів було визначено педагогічні умови удосконалення їх організаційної діяльності.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 106 pages of printed text, contains 3 tables, 2 figures. The list of references includes 107 sources, 1 of them in foreign language. The object of the study: organizational activity of the teacher of higher education institution. The problem of improving the organizational activity of teachers is relevant, promising in the light of the development of the education system; is conditioned by the social order of the society for highly qualified specialists, which depends on both the professional competence of the teacher and the psychological and pedagogical. The specifics of the organizational activity of the teacher in the institution of higher education are revealed in the work, the peculiarities of improvement of the organizational activity of the teacher in the higher school are investigated. The scientific novelty is that, taking into account the peculiarities of psychological and pedagogical training of teachers, pedagogical conditions for improving their organizational activity were determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectорганізаційна діяльністьuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectпедагогічна творчістьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectвикладач закладу вищої освітиuk
dc.subjectякість організаційної діяльностіuk
dc.subjectorganizational activityuk
dc.subjectpedagogical skillsuk
dc.subjectpedagogical creativityuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectteacher of higher education institutionuk
dc.subjectquality of organizational activityuk
dc.titleВдосконалення організаційної діяльності викладача закладу вищої освіти засобами педагогічних технологійuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rudenko.pdfМагістерська робота959.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.