Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФомін, Федір Володимирович-
dc.date.accessioned2020-03-28T18:32:00Z-
dc.date.available2020-03-28T18:32:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2186-
dc.descriptionФомін Ф. В. Формування ціннісно-мотиваційних детермінантів професійного росту викладача закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 86 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту, містить 9 таблиць, 9 рисунків. Перелік посилань включає 80 джерел. Об’єкт дослідження: процес професійного росту педагога вищої школи. Актуальність роботи полягає в тому, що незважаючи на великий діапазон досліджень, питання професійного росту педагога вищої школи недостатньо вивчені. У той же час зміни, що охопили всі сфери життя нашого суспільства, висувають високі вимоги до професіоналізму педагога вищої школи. В роботі розглянуто поняття «професійного росту» у психолого-педагогічній літературі, виявлено сутнісні характеристики професійного росту викладача закладу вищої освіти, запропоновано шляхи та засоби професійного росту викладача закладу вищої освіти, досліджено ціннісно-мотиваційні аспекти професійного росту викладача закладу вищої освіти. Наукова новизна полягає в тому, що розроблено програму формування ціннісно-мотиваційних детермінантів професійного росту викладача.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 86 pages of printed text, contains 9 tables, 9 figures. The list of references includes 80 sources. The object of the study: the process of professional growth of a high school teacher. The urgency of the work is that despite the wide range of studies, the issues of professional growth of the teacher of higher education are insufficiently studied. At the same time, the changes that have covered all spheres of life in our society place high demands on the professionalism of the high school teacher. The article deals with the concept of "professional growth" in psychological and pedagogical literature, reveals the essential characteristics of professional growth of a teacher of a higher education institution, suggests ways and means of professional growth of a teacher of a higher education institution, investigates the value-motivational aspects of a teacher's professional growth. The scientific novelty is that the program of formation of value-motivational determinants of teacher's professional growth has been developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесіяuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectпрофесійний рістuk
dc.subjectцінністьuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectсистема вищої освітиuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectціннісно-мотиваційні аспекти професійного ростуuk
dc.subjectprofessionuk
dc.subjectprofessional activityuk
dc.subjectprofessional growthuk
dc.subjectvalueuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjecthigher education systemuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjectvalue-motivational aspects of professional growthuk
dc.titleФормування ціннісно-мотиваційних детермінантів професійного росту викладача закладу вищої освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fomin.pdfМагістерська робота855.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.