Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКобезська, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-03-29T19:08:45Z-
dc.date.available2020-03-29T19:08:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2241-
dc.descriptionКобезська А. О. Особливості розвитку інтелекту в молодшому шкільному віці засобами ментальної арифметики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. В. Железнякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 87 сторінок, 4 таблиці, 4 рисунка, 1 додаток. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єкт дослідження: розвиток інтелекту в молодшому шкільному віці. Необхідність активізації інтелектуальних ресурсів нашого суспільства є одним з найважливіших умов подолання пережитого в даний час. Зокрема, вона передбачає вирішення проблеми розвитку інтелекту, під яким мається на увазі стійка здатність людини розуміти інших людей і самого себе, свої взаємини з оточуючими, а також прогнозувати міжособистісні події. Інтелект визначається як активний процес встановлення відносин між явищами зовнішнього світу. З точки зору Ж. Ж. Піаже, дитина є біологічною істотою вимушеним поступово адаптуватися до навколишнього його суспільному середовищі, де повна соціалізація відбувається лише до підліткового віку. Розвиток інтелекту відбувається відповідно до етапів (від сенсорно-моторного до понятійному інтелекту)Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у виявлені особливостей розвитку інтелекту в молодшому шкільному віці засобами ментальної арифметики.uk
dc.description.abstractEN : The work is spread over 87 pages, 4 tables, 4 figures, 1 appendix. The list of links includes 50 sources. Object of study: the development of intelligence in young school age. The need to activate the intellectual resources of our society is one of the most important conditions for overcoming what is currently being experienced. In particular, it involves solving the problem of the development of intelligence, which means a person's stable ability to understand other people and himself, his relationships with others, as well as predict interpersonal events. Intelligence is defined as an active process of establishing relationships between the phenomena of the outside world. From the point of view of Jean Piaget, the child is a biological being forced to gradually adapt to its social environment, where complete socialization occurs only until adolescence. The development of intelligence is in accordance with the stages (from sensory-motor to conceptual intelligence) The scientific novelty of the qualification work is to identify the features of the development of intelligence in younger school age by means of mental arithmetic.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectдітиuk
dc.subjectментальна арифметикаuk
dc.subjectінтелектuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectабакусuk
dc.subjectyounger school ageuk
dc.subjectchildrenuk
dc.subjectmental arithmeticuk
dc.subjectintelligenceuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectabacusuk
dc.titleОсобливості розвитку інтелекту в молодшому шкільному віці засобами ментальної арифметикиuk
dc.title.alternativeDevelopment Peculiarities of Intelligence in Junior School Age by Means of Mental Arithmeticuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кобезська А.О..pdfМагістерська робота1.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.