Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГузь, Ірина Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-03-29T19:45:14Z-
dc.date.available2020-03-29T19:45:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2251-
dc.descriptionГузь І. В.Розробка технології проведення адаптивного тестування для діагностики рівня підготовленості до ЗНО з математики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник К. С. Решевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту, містить 18 таблиць, 30 рисунків, 1 додаток, 15 джерел. Об’єкт дослідження – процес якісної перевірки рівня підготовленості до ЗНО з математики. Мета роботи: розробка технології проведення адаптивного тестування для діагностики рівня підготовленості до ЗНО з математики. Методи дослідження – аналітичний, синтез-метод, аналітико-синтетичний, практичний, порівняльний. У кваліфікаційній роботі розглянуто основні теоретичні відомості про зовнішнє незалежне оцінювання, про основні види комп’ютерного тестування та про адаптивні тести, про переваги комп’ютерного тестування над паперовим, про переваги адаптивного тестування над звичайним; також розглянуто алгоритм розробки сайту з адаптивним тестуванням із математики. Результати роботи, можуть бути використанні вчителями загальноосвітніх шкіл та викладачами закладів вищої освіти.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 75 pages of printed text, 18 tables, 30 figures, 1 annex, 15 references. The object of the study – the process is a qualitative review of the level of preparedness for the ZNO in mathematics. The aim of the study: development of technology of adaptive testing for diagnosing the level of preparedness for the ZNO in mathematics. The methods of the research are analytical, synthesis, analytical-synthetic and practical, comparative. In the qualifying paper, the basic theoretical information on Independent External Evaluation, the main types of computer-based testing and adaptive tests, the benefits of computer based test over paper, the advantages of adaptive testing over conventional, the algorithm of development of the site with adaptive testing in mathematics. The results can be used by teachers of secondary schools and lecturers of higher education institutions.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectадаптивні тестиuk
dc.subjectзовнішнє незалежне оцінюванняuk
dc.subjectкомп’ютерне адаптивне тестуванняuk
dc.subjectтестuk
dc.subjectitem response theoryuk
dc.subjectadaptive testsuk
dc.subjectindependent external assessmentuk
dc.subjectcomputer adaptive testinguk
dc.titleРозробка технології проведення адаптивного тестування для діагностики рівня підготовленості до ЗНО з математикиuk
dc.title.alternativeDevelopment of Adaptive Testing Technology for the Diagnostic of the Preparation Level for Math ZNOuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня кафедри комп’ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Huz_I_V.pdfМагістерська робота2.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.