Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильченко, Аліна Романівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T07:05:22Z-
dc.date.available2020-03-31T07:05:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2293-
dc.descriptionВасильченко А. Р. Рекламні тури як ефективний спосіб просунення туристичного продукту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Л. В. Безкоровайна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 76 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота – 76 сторінок, 3 рисунки, 2 таблиця, 60 літературних джерел, 4 додатків. Метою дослідження є доказ ефективності рекламного туру в просуванні туристичного продукту. Відповідно до мети роботи нами було встановленно такі дослідницькі завдання: o Вивчити теоретичні засади туристичного продукту o Дослідити ефективність проведення рекламних турів на продаж турів o Розробити рекламний тур до Єгипту Об’єкт – рекламний тур. Предмет – предметом дослідження є основні показники які впливають на ефективність рекламних турів, та подальше просунення турів. Методи дослідження: соціологічні та економічні методи дослідження, а саме: аналізу і синтезу, описовий, порівняльний,проектування анкетування. Основна частина роботи присвячена дослідженю основних шляхів підвищення ефективності рекламних турів та впливу таких турів на подальший продаж туристичного продукту туроператором. Розробленя «Рекламного туру в Єгипет із Запоріжжя».uk
dc.description.abstractEN : Qualification work — 76 pages,3 figures,2tables,60 literature,4 applications. The purpose of the work is to investigate the effectiveness of promotion of the tourist product through the introduction of advertising tours. The object is an advertising tour. Subject — The subject of the study is the main indicators that influence the effectiveness of advertising tours, and the further promotion of tours. Research Methods: Sociological and economic research methods, namely: analysis and synthesis, descriptive, comparative, questionnaire design. The main part of the work is devoted to the study of improving the effectiveness of advertising tours, and the impact of such tours on the further sale of the tourist product by the tourist operator. By developing an advanced author's tour «Advertising Tour to Egypt from Zaporozhye».uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectтуристичні ресурсиuk
dc.subjectрекламні туриuk
dc.subjectтуроператорuk
dc.subjectтурагентuk
dc.subjectтуристичний проектuk
dc.titleРекламні тури як ефективний спосіб просуненя туристичного продуктуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
диплом Васильченко.docxМагістерська робота1 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.