Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2312
Title: Роман "Смерть Артура" Томаса Мелорі у кінематографічній інтерпретації Гая Річі
Authors: Соболь, Оксана Вікторівна
Keywords: інтермедіальність
теорія адаптації
Артуріана
традиційний сюжетно-образний матеріал
кінематограф
інтерпретація
екранізація
Томас Мелорі
Гай Річі
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Дипломна робота – 78 стор., 90 джерел. Об’єкт дослідження: специфіка інтермедіальної взаємодії різних видів мистецтва. Мета роботи: вивчення особливостей репрезентації роману «Смерть Артура» Томаса Мелорі у кінематографічній інтерпретації Гая Річі. Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії інтермедіальності (О. Ганзен-Льове, А. Ю. Тимашков, Ю. Мюллер, І. Раєвські), теорії кіноадаптації (Л. Гатчеон, Р. Стам, Т. Лейтч, Д. Десмонд, П. Гоукс) та семіотики Ю. М. Лотмана. Отримані результати: Кінострічка Гая Річі «Король Артур: Легенда меча» (2017 р.) заснована на творчому переосмисленні роману Томаса Мелорі «Смерть Артура» (1485 р.). Обидва твори мають на меті розповісти історію легендарного короля Артура, однак, зважаючи на відмінності авторського стилю, твір Гая Річі репрезентує сучасний погляд на середньовічний текст. Під час проведення дослідження було акцентовано увагу на специфіці відтворення сюжетно-композиційної організації прецедентного тексту та його ключових образів, розглянуто смислові зсуви у системі конфліктів та мотивів, що виникли під час кіноадаптації художнього твору. Окрім того було з’ясовано, що позатекстові елементи (аудіо-візуальні та власне кінематографічні) мають значний вплив на рецепцію першотвору глядачем, формуючи специфічні образи, пов’язані із конкретною екранізацією.
EN : The presented paper is dedicated to the analysis of representation of Thomas Malory’s novel “Le Morte d’Arthur” in Guy Ritchie’s cinematic interpretation. The object of the work can be defined as the peculiarity of the intermedial interaction of different types of art. The aim of the paper is to analyze the poetical features of Thomas Malory’s novel “Le Morte d’Arthur” (1485) in a film adaptation by Guy Ritchie. The aim determined accomplishment of such objectives as: - to study film adaptation in the focus of intermedial studies; - to analyze Thomas Malory’s novel “Le Morte d’Arthur” (1485) as the source of traditional plots and images; - to determine the peculiarities of representing traditional plots and images in Guy Ritchie’s film. Guy Richie’s movie “King Arthur: The Legend of the Sword” (2017) is based on the creative interpretation of Thomas Malory’s novel “Le Morte d’Arthur” (1485). Both works present the story of the legendary King Arthur, however, due to style differences, Guy Ritchie manages to create a modernised version of a medieval text. The research is focused on the peculiarities of reproducing original plot structure and key images in modern film version of the classical text. It determines the semantic shifts in the system of conflicts and motives that arose while screening the literary text. Non-textual elements (audio-visual and purely cinematic ones) have a significant impact on the audience’s reception of the source text and generate specific images associated with this particular film adaptation.
Description: Соболь О. В. Роман "Смерть Артура" Томаса Мелорі у кінематографічній інтерпретації Гая Річі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник К. М. Василина. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2312
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соболь О.pdfМагістерська робота704.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.