Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДаниленко, Анастасія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-31T15:42:20Z-
dc.date.available2020-03-31T15:42:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2318-
dc.descriptionДаниленко А. С. Управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринку (на прикладі ТОВ «СПЕЛЛ»): кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Венгер. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 124 с.uk
dc.description.abstractUA : Виконаний аналіз основних особливостей управління рекламною діяльністю на підприємстві в умовах ринку. Проаналізовані основні фактори, що впливають на управління рекламною діяльністю та основні механізми підвищення рівня конкурентоспроможності реклами, враховуючи вітчизняний та зарубіжний досвід діяльності підприємств. Охарактеризовані основні напрямі роботи ТОВ «СПЕЛЛ» та визначені основні конкурентні переваги та недоліки, що впливають на стратегію управління рекламною діяльністю. Обґрунтовані заходи удосконaлeння упрaвлiння рeклaмною дiяльнiстю нa пiдприємстві. Надані практичні рекомендації щодо удосконaлeння упрaвлiння рeклaмною дiяльнiстю нa пiдприємствi ТОВ «СПЕЛЛ».uk
dc.description.abstractEN : The analysis of the main features of advertising management at the enterprise in the market. The main factors affecting the management of advertising activities and the main mechanisms to increase the competitiveness of advertising, taking into account domestic and foreign experience of enterprises. The main lines of work of SPELL LLC are characterized and the main competitive advantages and disadvantages affecting the advertising management strategy are identified. Measures to improve the management of advertising at the enterprise are justified. Practical recommendations on improving management of advertising activities at the company LLC SPELL are given.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectрекламна стратегіяuk
dc.subjectпродуктова рекламаuk
dc.subjectіміджева рекламаuk
dc.subjectadvertising activitiesuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectadvertising strategyuk
dc.subjectimage advertisinguk
dc.subjectproduct advertisinguk
dc.titleУправління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринку (на прикладі ТОВ «СПЕЛЛ»)uk
dc.title.alternativeManagement of advertising activity at the enterprise in the market conditions (on the example of LLC "SPELL")uk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Даниленко.pdfМагістерська робота2.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.