Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2348
Title: Методика навчання ідіоматичного діалогічного мовлення студентів-філологів
Authors: Ільченко, Марина Валентинівна
Keywords: компетентність
ідіоматичність
діалог
мовлення
педагогічні умови
студент
вищий навчальний заклад
діалогічне мовлення
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Дипломна робота – 60 стор., 83 джерела, додатки Об'єктом дослідження є навчання діалогічного іноземного мовлення на 1-2 курсах лінгвістичного факультету. Предметом дослідження є процес оволодіння ідіоматичним діалогічним мовленням англійською мовою на основі використання фразеологічних виразів, що сприяє формуванню міжкультурної комунікативної компетенції. Мета даного дослідження – створення науково обґрунтованої методики навчання ідіоматичного діалогічного мовлення англійською мовою в рамках міжкультурного спілкування для 1-2 курсів навчання іноземним мовам на лінгвістичному факультеті. Теоретико-методологічні засади: провідні засади компетентнісного підходу (Ф. Ісаєв, І. А. Зязюн, О. Є. Ломакін, В. В. Нестеров, І. П. Підласий, В. А. Сластьонін, В. М. Ягупов) та комунікативно-орієнтованого навчання (Т. Труханова, А. С. Птушка, F. Brogger, S.Hotho). Отримані результати. Метою навчання є оволодіння студентами ідіоматичними виразами, що несуть відбиток іншої соціокультурної свідомості, що передбачає досягнення досить високого рівня міжкультурної комунікативної компетенції, які забезпечують повноцінне спілкування в рамках міжкультурної комунікації. Основними принципами навчання ідіоматичного діалогічного мовлення є принцип іншокультурної соціалізації, порівняльний та ситуативний принцип. В ході дослідження була розроблена методика навчання ідіоматичного діалогічного мовлення, що дозволяє забезпечити засвоєння мовних одиниць і використання данних мовних одиниці в мовленні. Ці завдання відповідають 3 рівням системи вправ. Кожен рівень поділяється на ступені для більш чітко запланованої роботи.Дипломна робота – 60 стор., 83 джерела, додатки Об'єктом дослідження є навчання діалогічного іноземного мовлення на 1-2 курсах лінгвістичного факультету. Предметом дослідження є процес оволодіння ідіоматичним діалогічним мовленням англійською мовою на основі використання фразеологічних виразів, що сприяє формуванню міжкультурної комунікативної компетенції. Мета даного дослідження – створення науково обґрунтованої методики навчання ідіоматичного діалогічного мовлення англійською мовою в рамках міжкультурного спілкування для 1-2 курсів навчання іноземним мовам на лінгвістичному факультеті. Теоретико-методологічні засади: провідні засади компетентнісного підходу (Ф. Ісаєв, І. А. Зязюн, О. Є. Ломакін, В. В. Нестеров, І. П. Підласий, В. А. Сластьонін, В. М. Ягупов) та комунікативно-орієнтованого навчання (Т. Труханова, А. С. Птушка, F. Brogger, S.Hotho). Отримані результати. Метою навчання є оволодіння студентами ідіоматичними виразами, що несуть відбиток іншої соціокультурної свідомості, що передбачає досягнення досить високого рівня міжкультурної комунікативної компетенції, які забезпечують повноцінне спілкування в рамках міжкультурної комунікації. Основними принципами навчання ідіоматичного діалогічного мовлення є принцип іншокультурної соціалізації, порівняльний та ситуативний принцип. В ході дослідження була розроблена методика навчання ідіоматичного діалогічного мовлення, що дозволяє забезпечити засвоєння мовних одиниць і використання данних мовних одиниці в мовленні. Ці завдання відповідають 3 рівням системи вправ. Кожен рівень поділяється на ступені для більш чітко запланованої роботи.
EN : The presented paper is dedicated to the the study of mastering the idiomatic dialogic speech in English based on the use of phraseological expressions, which promotes the formation of intercultural communicative competence. The object of the study is the teaching of dialogic foreign speech with 1-2nd year students of philological department. The purpose of this study is to create a science-based methodology for teaching idiomatic dialogic English in the framework of intercultural communication for 1-2nd year students of foreign language department. Teaching a foreign language is a teaching of intercultural communication. In our study, we assumed that dialogue of cultures is a dialogue of "linguistic consciousness". Therefore, the main purpose of teaching a foreign language in a linguistic institution is to form a secondary linguistic personality, a secondary linguistic consciousness. The purpose of the paper is to teach students idiomatic expressions, which bear the imprint of another sociocultural consciousness, which implies the achievement of a sufficiently high level of intercultural communication competence, which ensure full communication within the framework of intercultural communication. The basic principles of teaching idiomatic dialogic speech are the principle of foreign cultural socialization, comparative and situational principle. In the course of the study, a methodology for teaching idiomatic dialogic speech was developed, enabling the learning of language units and the use of these language units in speech. These tasks correspond to 3 levels of the exercise system. Each level is divided into stages for more clearly planned work.
Description: Ільченко М. В. Методика навчання ідіоматичного діалогічного мовлення студентів-філологів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник С. Г. Вавіліна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2348
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ильченко.pdfМагістерська робота889.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.