Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовстоножко, Володимир Олегович-
dc.date.accessioned2020-04-01T08:23:27Z-
dc.date.available2020-04-01T08:23:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2365-
dc.descriptionТовстоножко В. О. Психологічні особливості професійної орієнтації в підлітковому віці : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник А. П. Поплавська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 73 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 73 сторінки, 8 таблиць, 3 додатка. Перелік посилань включає 57 джерел. Об’єкт дослідження: професійна орієнтація підлітків. Проблема професійної орієнтації в підлітковому віці посідає важливе місце у педагогічній та віковій психології, оскільки стосується вирішального моменту у життєвому становленні особистості. Особливої актуальності вона набуває у підлітковому віці. У зв’язку з цим, центральним і досить складним завданням сучасної школи є формування в учнівської молоді здатності до свідомого та самостійного вибору професії і подальшого оволодіння нею. Вирішення цього завдання багато в чому залежить від активної позиції самих учнів, від усвідомленості себе суб’єктом власного життя, прагнення до особистісної самореалізації, вміння самостійно приймати відповідальні рішення. Тому вивчення професійної орієнтації в підлітковому віці може відкрити нові шляхи його оптимізації. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в теоретичному дослідженні передумов і розробленні методичного забезпечення діагностики впливу чинників і факторів на вибір професії в підлітковому віці.uk
dc.description.abstractEN : The work is laid out in 73 pages, 8 tables, 3 appendices. The list of links includes 57 sources. Object of study: professional orientation of teenagers. The problem of vocational guidance in adolescence plays an important role in pedagogical and age psychology, as it relates to the crucial moment in the personal development of a person. It becomes especially relevant in adolescence. In connection with this, the central and quite difficult task of the modern school is to develop in the youth of students the ability to make a conscious and independent choice of profession and to master it further. This task depends largely on the active position of the students themselves, on the awareness of the subject of their own lives, the desire for personal self-realization, the ability to make responsible decisions independently. Therefore, the study of vocational guidance in adolescence can open new ways to optimize it. The scientific novelty of the qualification work is the theoretical study of the prerequisites and the development of methodological support for the diagnosis of the influence of factors and factors on the choice of profession in adolescence.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.subjectучні старших класівuk
dc.subjectвибір професіїuk
dc.subjectпсихолого-педагогічні чинникиuk
dc.subjectпрофорієнтаціяuk
dc.subjectсамопізнання потреб та нахилівuk
dc.subjectсамовизначення учнівuk
dc.subjectteenageuk
dc.subjecthigh school studentsuk
dc.subjectcareer choicesuk
dc.subjectpsychological and pedagogical factorsuk
dc.subjectvocational guidanceuk
dc.subjectself-knowledge of needs and inclinationsuk
dc.subjectstudents' self-determinationuk
dc.titleПсихологічні особливості професійної орієнтації в підлітковому віціuk
dc.title.alternativePsychological Peculiarities of Professional Orientation in Adolescenceuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Товстоножко В.О..pdfМагістерська робота1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.