Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКобзар, Крістіна Леонідівна-
dc.contributor.authorKobzar, Christina-
dc.date.accessioned2020-04-03T14:47:19Z-
dc.date.available2020-04-03T14:47:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2447-
dc.descriptionКобзар К. Л. Удосконалення рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Л. Ф. Муц. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 121 с.uk
dc.description.abstractUA : В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні засади формування рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності. Розглянуто особливості формування рекламної компанії ТОВ «ПРИЗ-ТУР» в умовах зростання конкурентоспроможності. Певна увага приділяється виявленню перспектив і недоліків рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможності.uk
dc.description.abstractEN : The qualification work considers the theoretical and methodological principles of the formation of an advertising company in the conditions of increasing competitiveness. The peculiarities of forming the advertising company «PRIZ-TUR» in the conditions of increasing competitiveness are considered. Particular attention is paid to identifying the prospects and disadvantages of the company advertising company in the conditions of increasing competitiveness.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectефективність управлінняuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectadvertising activitiesuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectefficiency of managementuk
dc.titleУдосконалення рекламної компанії підприємства в умовах зростання конкурентоспроможностіuk
dc.title.alternativeImprovement of enterprise`s advertising campaign amid increasing competitivenessuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кобзар_диплом.pdfМагістерська робота2.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.