Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2523
Title: | Формування англомовної компетентності у студентів-філологів в системі створення комунікативних ситуацій |
Authors: | Чечель, Юлія Віталіївна |
Keywords: | акмеологічний підхід комунікативність компетентність навчальний проблемно-комунікативний підхід самооцінка особистості художній матеріал нехудожній матеріал вербально-зображальний матеріал навчальні проблемно-комунікативні ситуації лінгвосоціокультурний підхід комунікативно-діяльний підхід психолого-педагогічна наука навчально-мовні ситуації |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Дипломна робота – 74 сторінки, 61 джерело, 1 додаток.
Об’єкт дослідження: процес формування іншомовної компетентності у студентів-філологів за допомогою створення навчальних проблемно-комунікативних ситуацій.
Мета роботи: теоретичне обґрунтування та практична розробка (впра-ви) методики для створення та формування у студентів іншомовної компете-нтності з використанням проблемно-комунікативних ситуацій з урахуванням вікових особливостей студентів.
Теоретико-методологічні засади: розгляд теми дипломної роботи на основі трьох категорій матеріалу (художній матеріал, нехудожній матеріал, вербально-зображальний матеріал); ознайомленні із психологічними та педа-гогічними особливостями студентів, а також розгляд проблемно-комунікативних ситуацій у сучасній методиці.
Отримані результати: у сучасних студентів прослідковується пробле-ма із комунікацією один з одним. Вони переживають, що не виправдають очікування оточуючих. Саме у студентів відбувається формування активного словникового запасу, котрий буде і надалі їми використовуватись. Розвиток вміння спілкування у студентів може бути да декількох етапів, на яких вико-ристовують художні матеріали, нехудожні, а також вербально-зображальні матеріали. Було створено систему вправ, за допомогою яких у студентів буде розвиватися мовлення та комунікація один із одним. EN : This diploma thesis is devoted to the study of students' age characteristics and the possibility of forming in them English-language competence on the basis of communicative situations. Each time, students need to create communication situations in which they have developed an interest, a desire to solve this problem, and developed the ability to communicate with each other. In order to better ac-quire knowledge and memorize it for students, special educational language and communication situations are created, which, as a result, fulfilled their purpose and inspired students to memorize the information they needed and also expanded their vocabulary. The students had the opportunity to study different materials and to under-stand that there is a lot to be learned through help. They also learned to use their vocabulary in communication with native speakers. At each session, they were given the opportunity to communicate in a foreign language, which they did not miss. |
Description: | Чечель Ю. В. Формування англомовної компетентності у студентів-філологів в системі створення комунікативних ситуацій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 74 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2523 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Чечель диплом.pdf | Магістерська робота | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.