Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2523
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧечель, Юлія Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-04-06T12:01:51Z-
dc.date.available2020-04-06T12:01:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2523-
dc.descriptionЧечель Ю. В. Формування англомовної компетентності у студентів-філологів в системі створення комунікативних ситуацій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 74 с.uk
dc.description.abstractUA : Дипломна робота – 74 сторінки, 61 джерело, 1 додаток. Об’єкт дослідження: процес формування іншомовної компетентності у студентів-філологів за допомогою створення навчальних проблемно-комунікативних ситуацій. Мета роботи: теоретичне обґрунтування та практична розробка (впра-ви) методики для створення та формування у студентів іншомовної компете-нтності з використанням проблемно-комунікативних ситуацій з урахуванням вікових особливостей студентів. Теоретико-методологічні засади: розгляд теми дипломної роботи на основі трьох категорій матеріалу (художній матеріал, нехудожній матеріал, вербально-зображальний матеріал); ознайомленні із психологічними та педа-гогічними особливостями студентів, а також розгляд проблемно-комунікативних ситуацій у сучасній методиці. Отримані результати: у сучасних студентів прослідковується пробле-ма із комунікацією один з одним. Вони переживають, що не виправдають очікування оточуючих. Саме у студентів відбувається формування активного словникового запасу, котрий буде і надалі їми використовуватись. Розвиток вміння спілкування у студентів може бути да декількох етапів, на яких вико-ристовують художні матеріали, нехудожні, а також вербально-зображальні матеріали. Було створено систему вправ, за допомогою яких у студентів буде розвиватися мовлення та комунікація один із одним.uk
dc.description.abstractEN : This diploma thesis is devoted to the study of students' age characteristics and the possibility of forming in them English-language competence on the basis of communicative situations. Each time, students need to create communication situations in which they have developed an interest, a desire to solve this problem, and developed the ability to communicate with each other. In order to better ac-quire knowledge and memorize it for students, special educational language and communication situations are created, which, as a result, fulfilled their purpose and inspired students to memorize the information they needed and also expanded their vocabulary. The students had the opportunity to study different materials and to under-stand that there is a lot to be learned through help. They also learned to use their vocabulary in communication with native speakers. At each session, they were given the opportunity to communicate in a foreign language, which they did not miss.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectакмеологічний підхідuk
dc.subjectкомунікативністьuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectнавчальний проблемно-комунікативний підхідuk
dc.subjectсамооцінка особистостіuk
dc.subjectхудожній матеріалuk
dc.subjectнехудожній матеріалuk
dc.subjectвербально-зображальний матеріалuk
dc.subjectнавчальні проблемно-комунікативні ситуаціїuk
dc.subjectлінгвосоціокультурний підхідuk
dc.subjectкомунікативно-діяльний підхідuk
dc.subjectпсихолого-педагогічна наукаuk
dc.subjectнавчально-мовні ситуаціїuk
dc.titleФормування англомовної компетентності у студентів-філологів в системі створення комунікативних ситуаційuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чечель диплом.pdfМагістерська робота1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.