Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХасанова, Ельвіна Рустемівна-
dc.date.accessioned2020-04-06T12:24:57Z-
dc.date.available2020-04-06T12:24:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2532-
dc.descriptionХасанова Е. Р. Драматизація як засіб розвитку вмінь усного мовлення у майбутніх вчителів англійської мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. Р. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 61 с.uk
dc.description.abstractUA : Дипломна робота – 61 стор., 60 джерел, додатки Об'єктом дослідження виступає професійна підготовка майбутніх учителів ІМ для розвитку комунікативної компетенції засобами драматизації в закладах вищої освіти. Предметом дослідження є методика застосування драматичних прийомів у процесі навчання ІМ. Мета даного дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність використання засобів драматизації для розвитку усної мовленнєвої діяльності майбутніх учителів ІМ. Теоретико-методологічні засади: провідні засади компетентнісного підходу (Ф. Ісаєв, І. А. Зязюн, О. Є. Ломакін, В. В. Нестеров, І. П. Підласий, В. А. Сластьонін, В. М. Ягупов), комунікативно-орієнтованого навчання (Т. Труханова, А. С. Птушка, F. Brogger, S.Hotho), та міжкультурної комунікації (О.П. Дацків, С.Ю. Ніколаєва, М, Флемінг, Ю.В. Холмакова, О.А. Белянко). Отримані результати. успішне закріплення іншомовної комунікативної компетентності у майбутнього вчителя іноземної мови має формуватись через зорієнтованість студента на цінності міжкультурного діалогу, що може виявлятися в когнітивному, емоційному й діяльнісному аспектах. Драматизація надає можливість опановувати основи всіх видів мовної діяльності, адже створює основу для навчання аудіювання, читання, говоріння та письма, та надає умови для становлення творчої, емоційно-вольової, інтелектуально розвиненої особистості, і сприяє позитивному впливу на формування психічних процесів студентів особливо на першому курсіuk
dc.description.abstractEN : The presented paper is dedicated to methodology of dramatic techniques application in the process of teaching them. The subject of the research is professional training of future IM teachers for the development of communicative competence by means of dramatization in higher education institutions. The purpose of this study is to substantiate theoretically and test experimentally the effectiveness of the use of dramatization tools for the development of speech activity of future IM teachers. The successful consolidation of a foreign language communicative competence in a future foreign language teacher should be shaped by the following qualities: the student's orientation to the value of intercultural dialogue, which may manifest in cognitive, emotional and activity aspects; intercultural competence of the student, pedagogical and personal tolerance, focus on pedagogy of cooperation; designing the content of the dialogue of cultures taking into account cultural, socio-cultural and linguo-socio-cultural information; taking into account the originality of the values of the native culture, their interrelation with the universal values and values of another culture. Dramatization helps to master the basics of all kinds of language activities, because it creates the basis for teaching listening, reading, speaking and writing, and provides the conditions for becoming creative, emotionally-willed, intellectually developed personality, and contributes to a positive influence on the formation of mental processes of students, especially in the first year.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectдраматизаціяuk
dc.subjectвправиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectlinguistic picture of the worlduk
dc.subjectcommunicative strategyuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectexercisesuk
dc.subjectstudentuk
dc.subjecthigher educationalinstitutionuk
dc.subjecttactics of speech behavioruk
dc.titleДраматизація як засіб розвитку вмінь усного мовлення у майбутніх вчителів англійської мовиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хасанова.pdfМагістерська робота1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.