Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2643
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрикова, Ганна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-04-09T03:46:24Z-
dc.date.available2020-04-09T03:46:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2643-
dc.descriptionБрикова Г. О. PR засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організацій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 123 с.uk
dc.description.abstractUA : Дипломна робота «PR-засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організацій» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 75 джерел. Об’єкт дослідження – PR-засоби створення публічного іміджу представників керівної ланки організацій ТОВ «Урожай» Олексія Пучкова, «100% Interior» Віталія Івахова, журнала «VIP club» Анни Нечипуренко, проректора з наукової роботи ЗНУ Геннадія Васильчука. Предмет дослідження – PR-засоби формування публічного іміджу у соціальних мережах, під час публічних виступів та інтерв’ю. Мета роботи: дослідження особливостей PR-засобів формування публічного іміджу керівників: ТОВ «Урожай» Олексія Пучкова,«100% Interior» Віталія Івахова, журнала «VIP club» Анни Нечипуренко, проректора з наукової роботи ЗНУ Геннадія Васильчука. Реалізація мети передбачає виконання завдань: 1) з’ясувати сутність та структуру поняття «імідж» в науковому дискурсі, 2) розглянути завдання, функції та принципи формування іміджу представників керівної ланки організацій; 3) дослідити структуру іміджформуючої інформації; 4) охарактеризувати етапи формування «внутрішнього» та «зовнішнього» іміджу лідера; 5) проаналізувати імідж керівників досліджуваних організацій: ТОВ «Урожай» Олексія Пучкова «100% Interior» Віталія Івахова, журнала «VIP club» Анни Нечипуренко, проректора з наукової роботи ЗНУ Геннадія Васильчука. 6) запропонувати шляхи вдосконалення іміджу обраних керівників. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені загальній теорії PR та іміджелогії, таких вітчизняних і зарубіжних вчених: Н. Барна, Н. Зражевська, Г. Почепцов, Л. Браун, Т. Примак, А. Панасюк, Є. Перелигіна, Джо Марконі та інших. Також роботи PR-менеджерів практиків В. Кирилової, С. Корольової, опубліковані в галузевих виданнях, серед них портал texterra.ru. Поставлені мета і завдання зумовили застосування таких методів дослідження, як аналіз та синтез під час вивчення теоретичних аспектів поняття «імідж», «іміджмейкерство», «іміджелогія», «вербальний імідж» та «невербальний імідж»; порівняльний підхід, соціальні методи дослідження, інтерв’ю, спостереження під час вивчення особливостей створення іміджу керівника. Сфера застосування: Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання університетських курсів, пов’язаних з вивченням особливостей іміджування, при написанні курсових та дипломних робіт тощо.uk
dc.description.abstractEN : Brykova H. PR-tools of forming public image of organizations leaders / H. Brykova. Zaporizhzhia, 2019. 123 pp. Producing an attractive image is an integral part of social communication culture, and the image of a leader is an essential personal and professional characteristic. Typically, the more attractive a person is, the higher his professional authority, as well as the public reputation of the organization he represents. To form an image is not to change a person’s personality. This process is not turning one person to a completely different one. So, it is important for the leader to know the basics of image-making and psychology in order to be able to assess his own peculiarities and use his strengths and weaknesses. Research objective: research on the features of PR-tools of forming public image of organizations leaders: Oleksii Puchkov («Urozhai» LLC), Vitalii Ivakhov («100% Interior»), Anna Nechypurenko («VIP club» magazine), Vice Rector for Research work of ZNU Vasylchuk H.М.. Object of research: PR-tools of forming public image of the leaders: Oleksii Puchkov («Urozhai» LLC), Vitalii Ivakhov («100% Interior»), Anna Nechypurenko («VIP club» magazine), Vice Rector for Research work of ZNU Vasylchuk H.М.. Subject of research: PR-tools on social networks, during public speaking and interviews as the basis of the organization’s representatives’ image growth.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectіміджмейкерствоuk
dc.subjectіміджелогіяuk
dc.subjectвербальний іміджuk
dc.subjectневербальний іміджuk
dc.subjectзовнішній іміджuk
dc.subjectвнутрішній іміджuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectimage-makinguk
dc.subjectimageologyuk
dc.subjectverbal imageuk
dc.subjectnon-verbal imageuk
dc.subjectexternal imageuk
dc.subjectinternal imageuk
dc.titlePR засоби формування публічного іміджу представників керівної ланки організаційuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Брикова Г.О. диплом.pdfМагістерська робота4.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.