Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисенко, Карина Валентинівна-
dc.date.accessioned2020-04-09T18:02:57Z-
dc.date.available2020-04-09T18:02:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2656-
dc.descriptionЛисенко К. В. Соціально-педагогічна профілактика жорсткого ставлення до дітей у сім'ї : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. В. Пономареко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 75 с., 62 джерела. Предмет дослідження: зміст діяльності соціального працівника з профілактики жорсткого ставлення до дітей у сім’ї. Об'єкт дослідження: форми та методи соціальної та педагогічної корекції взаємовідносин між батьками та дітьми у сім’ї. Мета роботи: визначення змісту та форми роботи соціального працівника з соціально-педагогічної профілактики жорсткого ставлення до дітей у сім’ї та розробка програми роботи з кризовими сім'ями. Наукова новизна дослідження полягає в: обґрунтуванні впливу жорсткого поводження у сім'ї на подальше життя дітей; у виявленні тенденцій і напрямів проведення корекційної роботи з сім'ями, де жорстко поводяться з дітьми. Теоретична значущість одержаних результатів проведеного дослідження полягає в тому, що: визначено поняття та типи жорсткого поводження з дітьми; причини та наслідки цього явища; знайдені психологічні заходи корекційної роботи; теоретично обґрунтована й експериментально перевірена програма роботи соціального працівника з сім'ями де жорстко поводяться з дітьми.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: 75 pp., 62 sources. Subject of study: The content of social worker activities to prevent abuse of children in the family. Object of study: Forms and methods of social and pedagogical correction of parent-child relationships in the family. Purpose: to determine the content and form of work of a social worker on social and pedagogical prevention of abuse of children in the family and to develop a program of work with crisis families. Methods of research: theoretical analysis of psychological and pedagogical literature and textbooks and manuals on pedagogy and psychology, which made it possible to determine the initial theoretical positions to develop a program of experimental work; a practical experiment that served as a means of detecting the effectiveness of a social work program designed to work with families where children are abused. The scientific novelty of the research is: substantiation of the influence of family abuse on the subsequent life of children; in identifying trends and trends in correctional work with families where children are abused. The theoretical significance of the results of the conducted research is that: the concepts and types of child abuse are defined; causes and consequences of this phenomenon; found psychological measures of correctional work; theoretically grounded and experimentally tested program of work of a social worker with families where children are abused.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectжорстокістьuk
dc.subjectжорстоке ставленняuk
dc.subjectдитинаuk
dc.subjectпокаранняuk
dc.subjectнегавитне поводження з дітьмиuk
dc.subjectсоціально-педагогічна корекціяuk
dc.subjectпрофілактикаuk
dc.subjectcrueltyuk
dc.subjectill-treatmentuk
dc.subjectchilduk
dc.subjectpunishmentuk
dc.subjectnegative treatment of childrenuk
dc.subjectsocial-pedagogical correctionuk
dc.subjectpreventionuk
dc.titleсоціально-педагогічна профілактика жорсткого ставлення до дітей у сім'їuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lysenko K.pdfМагістерська робота816.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.