Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2657
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДяченко, Денис Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-09T18:06:20Z-
dc.date.available2020-04-09T18:06:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2657-
dc.descriptionДяченко Д. М. Заклади позашкільної освіти як середовище соціалізації підлітків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 78 с., 65 джерел. Об’єкт дослідження – соціалізація підлітків. Предмет дослідження – процес соціалізації підлітків у закладах позашкільної освіти. Мета дослідження – актуалізація значущості виховного потенціалу закладів позашкільної освіти у соціалізації підлітків; наукове обґрунтування, осмислення реальних і потенційних можливостей закладів позашкільної освіти як середовища соціалізації підлітків. Методи дослідження: - теоретичні: аналіз філософської, психолого-педагогічної, соціально-педагогічної вітчизняної та зарубіжної літератури з проблеми дослідження; - емпіричні: анкетування, тестування бесіди, інтерв’ю та якісний аналіз їх результатів. Теоретичне значення дослідження полягає в тому, що обґрунтовано (певною мірою) суттєвий виховний потенціал закладів позашкільної освіти. Матеріали дослідження можуть бути використані в ході розроблення спеціальних курсів з питань виховання особистості, зокрема, у позашкільних навчальних закладах, для педагогічних вузів, інститутів післядипломної педагогічної освіти, методичних об’єднань у позашкільних, загальноосвітніх навчальних закладах.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: 78 pp., 65 sources. The object of the study is the socialization of adolescents. The subject of the study is the process of socialization of adolescents in out-of-school educational establishments. The purpose of the study is to update the importance of the educational potential of out-of-school educational institutions in the socialization of adolescents; scientific substantiation, comprehension of real and potential possibilities of out-of-school educational institutions as a medium for socialization of adolescents. Research methods: - theoretical: analysis of philosophical, psychological-pedagogical, socio-pedagogical domestic and foreign literature on the problem of research; - empirical: interviewing, interview testing, interviews, and qualitative analysis of their results. The theoretical significance of the study is that it substantiates (to some extent) the significant educational potential of out-of-school institutions. The materials of the research can be used in the development of special courses on personal education, in particular, in out-of-school educational establishments, for pedagogical universities, institutes of postgraduate pedagogical education, methodical associations in out-of-school and general educational institutions.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectпозашкільна освітаuk
dc.subjectсоціальне середовищеuk
dc.subjectсоціальна компетентністьuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectсоціальний розвитокuk
dc.subjectформування особистостіuk
dc.subjectсоціалізованістьuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectextracurricular educationuk
dc.subjectsocial environmentuk
dc.subjectsocial competenceuk
dc.subjectsocializationuk
dc.subjectsocial developmentuk
dc.subjectpersonality formationuk
dc.titleЗаклади позашкільної освіти як середовище соціалізації підлітківuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyachenko D.pdfМагістерська робота830.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.