Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДіалектова, Єлизавета Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-12T19:35:50Z-
dc.date.available2020-04-12T19:35:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2686-
dc.descriptionДіалектова Є. М. Популяризація здорового способу життя серед підлітків засобами соціальної реклами : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. О. Широбокова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с.uk
dc.description.abstractUA : Мета дослідження: дослідити ефективність популяризації здорового способу життя серед підлітків засобами соціальної реклами. Об’єктом дослідження виступають підлітки. Предметом дослідження є популяризація здорового способу життя серед підлітків засобами соціальної реклами. Методи дослідження: об’єктивності, системності, історизму, сходження від абстрактного до конкретного та такі методи, як: порівняння, аналіз, опис, анкетування. Гіпотеза дослідження: правильно створена та використана соціальна реклама допоможе підростаючому поколінню обрати правильний особистий спосіб життя. Висновки: 1. Соціальна реклама – некомерційна інформація, спрямована на досягнення соціально значущих цілей: боротьба зі шкідливими звичками (наркоманією, алкоголізмом, курінням), пропаганда здорового способу життя, привернення уваги населення до важливих питань державного значення, до державних проектів, інформація про розташування спецслужб (пожежні, міліція, швидка). 2. Провівши власне дослідження, можемо сказати, що соціальна реклама за здоровий спосіб життя буде створювати потрібний ефект тільки у тому випадку, якщо ставитися до її створення відповідально і дотримуючись певних правил. В жодному разі соціальна реклама не повинна бути жорстокою. Вона повинна бути невимушеною, трохи жартівливою, і викликати у глядачів відчуття піднесеного настрою. В такому разі, соціальна реклама приверне до себе увагу, змусить людей замислитися про своє життя і спосіб його ведення.uk
dc.description.abstractEN : Research purpose is to study the effectiveness of popularization of a healthy way of life among teenagers by means of social advertising. Research object is the teenagers. Research subject is the popularization of a healthy way of life among teenagers by means of social advertising. Research methods are the principle of objectivity, systemic, historicism, ascension from abstract to concrete, and such methods as: comparison, analysis, description, questionnaire. Research hypothesis is that properly created and used social advertising will help the younger generation to choose their own right way of life. Conclusions: 1. Social advertising is non-commercial information aimed at achieving socially important goals such as: fight against bad habits (drug addiction, alcoholism, smoking), propagation of a healthy way of life, attracting public attention to important issues of national importance, government projects, information concerning the special services’ location (firefighters, police, ambulance). 2. Having done our own research, we can say that social advertising for a healthy way of life will only create the desired effect if you treat it responsibly and follow certain rules. No way social advertising should be abusive. It should be casual, a little jokey, and cause the audience to be in high spirits. In this case, social advertising will attract attention, make people think about life and the way it is conducted.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпопуляризаціяuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectпідлітокuk
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectздоровий спосіб життяuk
dc.subjectpopularizationuk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectteenageruk
dc.subjecthealthuk
dc.subjecthealthy way of lifeuk
dc.titleПопуляризація здорового способу життя серед підлітків засобами соціальної рекламиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Діалектова.pdfМагістерська робота2.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.