Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГлушкова, Валерія Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-04-19T18:22:05Z-
dc.date.available2020-04-19T18:22:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2734-
dc.descriptionГлушкова В. В. Особливості статево-рольової поведінки в одностатевій парі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. В. Железнякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 65 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 65 сторінках, 2 таблиць, 1 рисунок, 5 додатків. Перелік посилань включає 61 джерело. Об’єкт дослідження: статево-рольова ідентифікація підлітків. Актуальність і доцільність дослідження обумовлюються трансформаційними змінами в Україні, що стосуються процесу становлення творчої, активної, самодостатньої, незалежної від статі, андрогінної особистості.На сьогодні в психологічній науці досить чітко проводиться межа між психологією статі та ґендерними дослідженнями: «теоретико-методологічними засадами психології статі виступає біодетерміністична парадигма, а основою ґендерних досліджень в психології є парадигма соціально-конструктивістська» [17; 45.], відповідно до якої видається можливим твердження і про розмежування статево-рольової та ґендерної ідентичності особистості, що є наслідком процесу ґендерної соціалізації (або розуміння їх тотожними).Вибраний для дослідження підлітковий вік – це час, коли суб’єкт прагне розширити й уточнити зміст свого „Я”. Цей віковий період є важливим етапом становлення статево-рольової ідентичності, бо саме у цьому віці відбувається активне усвідомлення суті своїх ставлень до інших людей та самого себе, розширюється й уточнюється статеве самовизначення. Саме у підлітковому віці, як підкреслюється науковцями, відбувається становлення статево-рольової ідентичності, яка є внутрішнім переживанням своєї статевої належності, набуттям гендерної ролі й уподібненням до неї, своєрідною єдністю статевого самоусвідомлення і поведінки. Підлітковий вік визначає подальший розвиток особистості, орієнтацію на справжні зразки Я-чоловіка і Я-жінки в нових змінних умовах, наповнення їх егалітарними цінностями, якими передбачено формування гендерної самосвідомості, статевої „Я-концепції” та статево-рольової ідентифікації. Наукова новизна кваліфікаційної роботи роботи полягає у тому, що вперше теоретично та емпірично обґрунтовано новий підхід до соціально-психологічни чинників становлення статево-рольової ідентифікації підлітків.; ґендерні аспекти статево-рольової ідентифікації підлітків та їх рольова поведінка в одностатевій паріuk
dc.description.abstractEN : The work is set out on 65 pages, 2 tables, 1 figure, 5 appendices. The list of links includes 61 sources. Object of study: gender-role identification of adolescents. The relevance and expediency of the study are conditioned by the transformational changes in Ukraine, concerning the process of becoming a creative, active, self-sufficient, gender-independent, androgynous personality. Today, in psychological science, the boundary between gender psychology and gender studies is clearly drawn: "Theoretical and methodological methodologies The biodeterministic paradigm stands for, and the basis of gender studies in psychology is the socio-constructivist paradigm ”[17; 45.], according to which it is possible to assert also about the distinction of gender-role and gender identity of the person, which is a consequence of the process of gender socialization (or understanding them identical). Chosen for the study of adolescence is a time when the subject seeks to expand and clarify the content of your "I". This age is an important stage in the formation of gender-role identity, because it is at this age that an active awareness of the essence of their relationships to other people and themselves, expanding and refining sexual self-determination. It is during adolescence, as emphasized by scientists, that the development of gender-role identity, which is an internal experience of one's gender, acquiring a gender role and likeness to it, a kind of unity of sexual self-awareness and behavior. Adolescence determines the further development of the individual, orientation to the true patterns of self-man and self-woman in new changing conditions, filling them with egalitarian values, which provide for the formation of gender self-awareness, gender "self-concept" and gender-role identification. The scientific novelty of the qualification work of the work is that for the first time a new approach to the socio-psychological factors of the formation of sexual and role identification of adolescents is theoretically and empirically substantiated .; Gender aspects of adolescent gender-role identification and their role-playing behavior in same-sex couples.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціально-психологічні чинникиuk
dc.subjectстановлення статево-рольової ідентифікації підлітківuk
dc.subjectґендерні аспектиuk
dc.subjectрольова поведінкаuk
dc.subjectодностатеві паріuk
dc.subjectsocio-psychological factorsuk
dc.subjectformation of gender-role identification of adolescentsuk
dc.subjectGender aspectsuk
dc.subjectrole-playing behavioruk
dc.subjectsame-sex couplesuk
dc.titleОсобливості статево-рольової поведінки в одностатевій паріuk
dc.title.alternativeSex-role Behavior Peculiarities in Same-Sex Couplesuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Глушкова В.В..pdfМагістерська робота1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.